Monday, January 10, 2011

Home » » Ana Raffali - Juara AJL 25

Ana Raffali - Juara AJL 25

Sungguh! 

Kan aku dah kata dalam entri ini, bila tengok AJL akhir baru tahu, Oh! Lagu ini dia ke penyanyinya. Itu biasanya lah. Kali ini banyak juga lagu aku pernah dengar dan tahu penyanyinya, cuma sebelum ni aku tak tahu yang  lagu tu tersenarai dalam AJL.

[gambar]: ehsan google

Tapi lagu yang menjadi juara ini, Tolong ingatkan aku dari Ana Raffali, memang aku tak pernah dengar dan kiranya malam tadi tu pertama kalilah aku mendengarnya.....huhu :D.

Faizal Tahir tak menang, Black tak menang, Ana Raffali yang menang.

Aku bukan ahli muzik jadi tak pandai menilai muzik Juri dah buat keputusannya kan.

Apa pun tahniah untuk Ana Raffali. RM35000 dia bolot sorang, semua dia punya sendiri. Bagus tu. ....:thumbsup:

Nota kaki: Bilalah ada orang nak beri RM35, 000 kat aku ni...:p

~ يوس ~

8 comments:

  1. Kakcik pun 'tak berapa faham' dengan lagu yang menang itu. Lagu Tok Pah juga yang best - mungkin sesuai dengan usia kakcik! :)

    ReplyDelete
  2. yus..akak dengar pun tak pernah..tiba2 dah menang..menag ketinggalan sungguh..
    hebat juga dia..tak tau dah lama nyanyi ke baru..

    ReplyDelete
  3. yus..update me..atie tak tahu pun siapa menang..tak tgk AJL..siapa anna raffali ni..hehe

    ReplyDelete
  4. @kakcik
    hehe...Tok Pah berbaju merah, cantik kan kakcik. Suara pun masih power.

    ReplyDelete
  5. @kak Erna
    Saya pun malam tadi tulah baru dgr. Biasa dengar lagu dia yg dgn Suhaimi tu..

    Jangan pandang2, duduk renggang2, bertambah sayang..

    Akak pernah dgr tak lagu tu...hihi

    Tak pasti dah berapa lama dia nyanyi, baru juga rasanya ..

    ReplyDelete
  6. @atie
    Dia ni baru juga popular. Yus pun takdelah tahu sgt bukan ikuti perkembangan sgt pun. Tahu sikit2 jer. Nak tahu keputusan penuh, rasanya boleh google saja, banyak boleh dpt..hehe.

    ReplyDelete
  7. ehehe sy pun kadang2 jadi org terakhir tau lagu tu sedang popular..ehehe mmg ketinggalan kan..

    ReplyDelete
  8. @~aSHa~
    Bukan zaman kita lagi nak jadi orang pertama tahu pasal muzik ni.

    Suka dengar Sinar sebab biasa lagu2 nya dari zaman akak hehe...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...