Saturday, January 15, 2011

Home » , » Once upon a time in Stonehenge

Once upon a time in Stonehenge

Anda semua tahu  di mana Stonehenge? Antara 7 benda ajaib di dunia, satu ni saja yang aku pernah sampai dan lihat. Boleh baca lanjut mengenai Stonehenge, England di sini.

Aku tak pernah lagi abadikan gambar-gambar ni di mana-mana di alam maya ni. Peristiwa berlaku pada 25 April 2004. Huh! Lama tu. Masa ni belum pun genap setahun di UK. Rasanya pertama kali jalan jauh sikit dari kawasan Sheffield ...hehe.

Aku ingat lagi, masa tu melawat sahabat di Bristol, kemudian tu kami ke Bath dan seterusnya ke sini. 

Ini  dekat dengan kawasan parking kereta. Bergambar sebelum masuk ke kawasan batu-batu Stonehenge tu

Aku dan Aqil. Aqil pun baru 2 tahun masa ni. Bergambar di samping lukisan asal Stonehenge, ketika batu-batu tu semua masih utuh. Benda yang aku pegang tu ialah alat bantu penerangan mengenai Stonehenge. Kira macam pembantu pelancong digital..hehe

Aku dan Aqil. Muka Aqil masa kecil ada macam Arif tak?

Aku dan Stonehenge.

Aqil bersama seorang anak mat salleh. Pakai topi ala Jepun...
Gambar nampak tak berapa cantik sebab aku punya scanner dah rosak. Masa ni kami belum ada kamera digital lagi. Gambar-gambar ni dalam album. Aku snap balik guna kamera digital aku. Tu pasal lah tak cantik....ambil gambar atas gambar...:)) :D.

Masa gambar-gambar ni di ambil, aku tengah peknen kan Alia dua bulan....

Lagi satu kenangan yang tak boleh di lupakan :x.

~ يوس ~

8 comments:

  1. comey nye kak aqil nie..rase nk cubit2 je..hehe..

    kak, xpe, kul 12 ade lagi 2 jam..nnti suh husband akak teman kan tgk bnda saspen tue ek...ehe..

    ReplyDelete
  2. Husband akak takdelah malam ni. Dia oustation..

    Tak nak akak tekan n tengok. Takut!!!..

    ReplyDelete
  3. salam yus..kenangan yang amat berharga..

    ReplyDelete
  4. elok juga dapat di rakam semula.. hehe

    ReplyDelete
  5. tak sabar nak ikut jejak akak sekeluarga posting di sane atau ke mana2 yg sesuai..

    bleh tgk tempat org kan...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...