Thursday, November 10, 2011

Home » , » Dari Novel Ke Filem: Ombak Rindu

Dari Novel Ke Filem: Ombak Rindu

Barisan pelakon yang membintangi filem ini memang hebat-hebat belaka.

Tengok promo dan trailler dia pun hebat juga.


















Siapa peminat Novel dari Fauziah Ashaari ni mesti tertunggu-tunggu filem ni kan. Tak tahu sama ada filem ini sama hebat dengan novel tersebut atau tidak. Masuk panggung 1 Disember 2011.

Macam aku dapat pergi panggung jek?? Tunggu kat Astro First le jawabnya...huhu.

~ يوس ~

18 comments:

  1. sekarang musim novel jadi filem~saya tunggu direktor nak ambik novel saya plak~saya ada novel kah?? jeng jeng jeng~~keh keh~

    ReplyDelete
  2. Kakcik dah khatam novel tu lama dulu. :)

    ReplyDelete
  3. kak, saya memang nak kena g panggung gak..pasal saya abiskan baca novel 3 siri cerita ni..tapi saya rasa confirm tak sama dengan novel..saya baca novel ni memang khayal giler..best tak terkata!!

    ReplyDelete
  4. macam tak sesuai je maya karin bawak watak izzah

    ReplyDelete
  5. mcm best jer kan..
    tgk ada pulak aaron aziz:)

    ReplyDelete
  6. kena tengok sebelum balik kelantan, sebab kt sana tak de panggung! hihiii

    ReplyDelete
  7. @missbby
    amboi 3 kali khatam, ada yg sampai berbelas kali khatam pun tak jemu baca novel ni kan..:)

    ReplyDelete
  8. @cheqna
    tulah kan, ramai yang kata, lebih sesuai maya dan lisa bertukar watak...ekekek.

    ReplyDelete
  9. antara novel yang pB baca berulang - ulang kali


    tapi sayang sambungan novel kedua tidak berapa 'umphhh' ....

    ReplyDelete
  10. tengok macam best promo dia haritu tapi tak tau tajuk apa... ooo ombak rindu.....

    ReplyDelete
  11. bukan 3 kali khatam kak, citer ni kan ada 3 siri..saya ada novel ni kak..tapi tulah rasa memang maya karin tak sesuai bawa watak izzah tu..tapi kena nengoklah dulu..aaron tu memang sesuaii..hehe

    ReplyDelete
  12. tunggu kat astro first je le nak tgk...

    ReplyDelete
  13. best nmpk citer ni kak, tak sabar nk tggu!!!

    ReplyDelete
  14. manje pun dah abis baca novel ni... lama dah... tunggu nak tengok filem dia plak... best ke tak...

    jaga diri baik2 yus yea ~

    ReplyDelete
  15. saya pun tertunggu2 filem ni yus.. sbb my fav novel tu.. tp tgk preview ni macam lain dari apa yg saya bayangkan masa baca novel tu.. he..he..

    ReplyDelete
  16. novel dia best tapi tak tahu la bila difilemkan nanti, ingatkan dia buat drama best juga layan.

    ReplyDelete
  17. Selalu bila dah jadi filem lain sikit ceritanya. Masih best lagi novel...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...