Tuesday, November 01, 2011

Home » » GA FM dari Australia : Penyertaan dengan rasminya di tutup.

GA FM dari Australia : Penyertaan dengan rasminya di tutup.

11.11 malam telah pun berlalu.
Maka, penyertaan GA FM dari Australia dengan rasminya di tutup.

Eceh! Macam besar sangat GA aku kan.
Hadiah kecik je...huhu.

Apa pun terima kasih kepada semua yang turut serta.
Semua komen dan jawapan yang di berikan dalam entri GA FM dari Australia telah aku terbitkan.

Jawapan kepada soalan yang aku berikan itu, akan aku beritahu esok ya.
Senarai peserta yang memberikan jawapan dengan betul dan tepat,
serta mengikut syarat -syarat pun akan aku berikan esok.
Sekarang dah malam ni.
Penat! Jarang aku stay sampai waktu ini...huhu.

Apa pun sekali lagi terima kasih.
Terharu sebab ramai juga yang join walaupun masanya singkat.
Korang semua memang sporting!

TQ!!!!!
Nantikan keputusannya di entri yang berikutnya ya.

~ يوس ~

5 comments:

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...