Monday, November 28, 2011

Home » , » Sedikit kecewa dengan Harimau Muda ; Terhibur dengan Boboi MLM dan Bubur Cendel

Sedikit kecewa dengan Harimau Muda ; Terhibur dengan Boboi MLM dan Bubur Cendel

Adeh! Lambat bersiaran aku hari ini.
Siapa tengok bola sepak malam tadi??
Aku tengok, tapi separuh-separuh...huhu.
Namun yang pasti separuh masa kedua aku tengok sampai habis.
Kukeciwa.......

image dari ammboi.com
Namun, aku sangat terhibur melihat klip video Maharaja Lawak Mega Minggu ke 5.
Persembahan dari kumpulai Boboi ni memang best!
Terbaekkklah!



Isu anugerah Yuna yang di tarik balik dalam AIM pun ada...hahaha.
Idea mereka sangat sempoi, tapi lawak.
Afdlin juga Harun, dua-dua memang lawak....hihi.
Terung Titiwangsa???
Memang menghiburkan......ekekek.

Dan hari ini pagi-pagi selepas masak nasi goreng kampung untuk sarapan pagi.
Aku buat bubur cendel + pisang ni sekali.

aku ni panggil ni bubur cendel. Rasa ada nama lain kan untuk bubur ni. Alah yang buat guna tepung pulut tu. Korang panggil apa ekk? Lupa...hihi

Ok, baru nak masak tengahari pula ni.
Dalam kepala otak nak buat ikan caru bakar cecah sambal asam,
sayur bening sawi dan tahu goreng + tempe goreng cicah sambal kicap aje.
Korang dah makan??
Aku kalau SRD cuti memang selalunya makan tengahari lambat....:D
~ يوس ~

9 comments:

  1. yus..sama la kita ada bubur hari ni..cuma berlainan jenis bubur je..he he

    ReplyDelete
  2. Memang kelakar BOBOI malam tu. Rasanya hanya kumpulan tu dan 3G saja kot yang nampak menyerlah. Yang lain-lain agak hampeh.

    Minggu depan tema Muzikal lak. Harap-harap best!

    ReplyDelete
  3. 1st time dgr bubur cendel..hehe

    ReplyDelete
  4. bubur kegemaran saya.cantik lak warna warni..nak wat gak warna warni lah.menarik...sedapnyer.lama sgt2 tak menggentel

    ReplyDelete
  5. Pernah buat bubur tu. Dulu makan campur nangka.

    ReplyDelete
  6. warni warni ye..
    saya nak cuba buat warna wrni jugak la..
    pernah buat satu kaler je..
    malas ..
    hehhe

    ReplyDelete
  7. tgk game bola=sgt kuciwa!
    xtgk maharajalawak

    nyum2..bubur cma panggil butir nangka

    ReplyDelete
  8. sedapnya bubur cendel tu.....
    Terus tido lps hbs bola,ada sikit frust.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...