Thursday, December 02, 2010

Home » , » Alhamdulillah....6 tahun sudah.

Alhamdulillah....6 tahun sudah.

Muncul lagi 2 Disember. Kali ini, tahun ke 6 kami menyambutnya. Aku pun dah tak tahu nak buat entri macam mana ye? Yang lain sikit dari yang lain.

Ok, sejak aku kenal blog, sejak itu nampaknya ada entri untuk tarikh 2 Disember. Hari Ulang tahun anakku Alia. Happy Birthday Alia!! You're 6 now!

Mari kita imbas kembali, entri yang pernah ibu buat untuk Alia pada setiap 2 Disember. Ibu letak screen captures di sini.

Tahun 2006, Alia baru 2 tahun.

Baca lanjut di sini.
Tahun 2007, usia Alia 3 tahun, panjang melebar ibu cerita pasal Alia...

baca lanjut....
2008 ibu buat ucapan ringkas saja....

Baca lanjut...
Tahun 2009, langsung takde entri untuk birthday Alia...huhu. Masa ni tengah sibuk dengan renovation rumah, terus malas buat entri...
Ada yang nak baca? Klik sini
Tahun ini, konon nak buat posting semalam, pagi2 dah publish tapi tak sempat lah pulak. Aku plan nak buat kek coklat kegemarannya hari ini. Barang semua dah beli tu. Kejap lagi beroperasi. Malam pulak abah ada acara makan-makan bersama PA studentnya. Abah kata, bawa semua anak-anak join sekali...(dengarnya KFC). Dalam 4 orang anak-anak aku, Alia seorang saja yang suka makan ayam. Arif belum lagi kot...hehe. Suka hati dia mendengarnya.

Gambar lama tahun 2007 di Sheffield
Hanya Alia saja yang suka baca blog ibu. Aqil tunggu ibu suruh tengok atau baca, baru dia nak baca. Tu pun cerita pasal dia ajelah. Suka ibu bila dengar Alia baca. ...

Untuk anak ibu Alia, Selamat Hari Ulangtahun yang ke 6 ye sayang. Semoga menjadi anak yang cemerlang. Nak anak cemerlang, ibu dan abah kena cemerlang gak ni...huhu. Tapi rasanya masih lemah lagi ibu ni, belum cemerlang lagi. Semoga doa ibu di makbulkan.

Alia terkini bersama maktok, Abid dan Arif

~ يوس ~

5 comments:

  1. hepi birthday alia...auntie doakan alia sentiasa sihat, jadi anak yg solehah dan ceria2 selalu yer...jgn notti okeh...sayang alia...

    ReplyDelete
  2. otanjyoubi omedetou alia chan!

    semoga panjang umur & menjadi anak yg solehah..aminn!!

    ReplyDelete
  3. pandai alia, good girl. happy birthday sweet girl, make your mum happy, make she proud of you :)

    [eh! cakap omputeh plaks nenek su ni, hahaha]

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir alia, moga jd ank yg taat dan solehah...tahniah juga wat pn.yus yg berjaya melahir dan membesarkan alia hingga kini :)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih untuk semua yang ucapkan selamat hari lahir buat Alia.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...