Wednesday, February 23, 2011

Home » » Senarai peserta dan pengumuman pemenang 1 Day Lucky Draw for you!

Senarai peserta dan pengumuman pemenang 1 Day Lucky Draw for you!

Sempena hari jadi anak aku Aqil hari ini, seperti yang di janjikan, cabutan bertuah untuk peserta 1 Day Lucky Draw aku, telah di jalankan.

Sebelum itu, aku senaraikan di sini nama peserta yang mengambil bahagian:

  1. Mrs Eady
  2. sarah-najwan
  3. Kak Sam
  4. Noremy bt Rahmat
  5. deeja
  6. qemaishak
  7. NM02
  8. Cik Jue
  9. Ina Hashim
  10. Ermayana
  11. ainnoraini
  12. Umie
  13. Mulan
  14. Nadiah Sidek
  15. Mrs Zura
  16. Misz Sephia
  17. Hanis Azla
  18. Cheqna
  19. Cma Shiema
  20. Kak Erna
  21. mummiey
  22. Yati
  23. HappyIrfa
  24. Suri Solehah
  25. Asmara
  26. ~Asha~
  27. Wahida
  28. ieda
  29. MaMa Cyda
  30. Ajzie
  31. Nieza
  32. sayangsayangibu
  33. zino
  34. ~AiM@rHaReEq~   
Mula-mula aku kira ada 35 peserta. Aku teruja sebab ianya sempena hari jadi aku yang ke 35 kan, tapi rupanya 34 peserta saja, sebab Cma ada letak komen 2 kali. So, yang kedua tu tak kiralah, sebab orang yang sama kan. Deeja pun ada tinggal komen 2 kali, makanya aku tak ambil kira. Yang lain yang tinggalkan komen selepas 21 Feb 11.59pm pun aku tak masukkan dalam kotak lucky draw ye.

Ok, pemenang akan di umumkan oleh anak aku dalam video di bawah. Cabutan di buat pagi tadi sebelum Aqil ke sekolah.



Ok. Dah tahu pemenangnya kan. Pemenang bertuah itu ialah Kak Sam

Kepada Kak Sam, harap dapat email saya di maz_naz06@yahoo.co.uk . Sila berikan nama penuh dan no akaun Maybank Kak Sam untuk saya bank-in kan hadiah. 

Tahniah kepada pemenang. Kepada yang lain juga terima kasih atas doa dan ucapan dari anda semua. Aku benar-benar terharu dan menghargainya.

Pagi ini aku ada temujanji di PKU mengenai mata aku yang ada retinal detachement problem tu. Berdebar nak jumpa doktor lagi ni...huhu


~ يوس ~

17 comments:

  1. hepi birthday to aqil...semoga menjadi anak kebanggaan keluarga, diberi kesihatan yg baik dan jgn notti2 tau!!

    tahniah pd pemenang..

    ReplyDelete
  2. wah Aqil slang omputih die. hihi.. "kak semmm..". Anyway heppy besdey Aqil! Moga jadi org berjaya besar nanti. (bakal menantu ye tak!) ekekee..

    ReplyDelete
  3. heppy bezday to aqil, semoga jd anak yg soleh...tahniah buat yg menang...

    ReplyDelete
  4. Wah birthday kakyus & anak dekat2..leh calebrate sesama kan..happy birthday aqil, be a good boy..

    Tahniah kepada kak sam.

    ReplyDelete
  5. hepi beday utk aqil. moga menjadi seorang anak yang soleh, pelajar yang cemerlang, insan yang berguna kepada masyarakat dan negara juga hamba yang sentiasa menurut perintahNYA. amin

    ReplyDelete
  6. wah2 tahniah pada pemenang...huhuhuhu..sedey kakD tak dpt join...bukan apa sejak 2 menjak ni sibuk sungguh blog kakD pun tak berhapdet...
    yus jom folo blog yg company kakD..
    http://fitrahayuresources.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir aqil..
    tahniah pada pemenang ;p

    ReplyDelete
  8. happy birthday aqil.. tahniah utk yg berjaya.. semoga temujanji hari ini berjalan dgn lancar..

    ReplyDelete
  9. tahniah..

    rugi pula tak on9 hari isnin tu..
    nak wat camne ..hero kecik sakit..huhu

    Jom baca: CARA LETAK LINK ENTRY DALAM KOMEN ANDA

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum...
    Happy birthday Aqil.

    hehehehe tq..tq..tq...
    Segan plak rasanya. Ye la dalam duka ada ceria, dalam tangis ada gembira. Itu yang akak rasa sekarang ni. So pada yus tabahkan hati. Nanti akak email. (Lupa le no akaun)

    ReplyDelete
  11. lol..tak menang..huhu..hehe..gurau je
    tahniah pada yg menang deh..

    ReplyDelete
  12. Selamat hari lahir aqil..

    tahniah kepada pemenang..sha ni mmg takde ong...eheheheh

    ReplyDelete
  13. salam yus..hari ni app.ngan doc tu ye..macamana?

    ReplyDelete
  14. hepy beday aqil muck2...he3...

    cma xmenang ke..huhu??xde rezeki la tu..

    tahniah utk kak sam

    ReplyDelete
  15. hepi besday aqil ....
    tahniah kepada pemenang yek ...
    :D

    ReplyDelete
  16. Happy birthday Aqil.

    Owh, sudah remaja skrg. Takleh nakal2 lg. Hehe..

    Psstt..xde cake ke utk Cikna? Hehe..

    ReplyDelete
  17. Happy Birthday Aqil..

    Tahniah Kak Sam menang lucky draw.. Kongsi ekk..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...