Monday, February 07, 2011

Home » , » Menghadiri Majlis Perkahwinan anak Kak Anie

Menghadiri Majlis Perkahwinan anak Kak Anie

Sabtu lepas 5 Februari 2011, aku berbesar hati dapat menghadiri majlis persandingan putera sulung Kak Anie di Melaka. Kak Anie merupakan antara blogger terawal yang aku kenal di awal aku mula berblog tahun 2006 dulu dan aku terus setia menjadi pembaca blognya sehingga kini.

Sangat teruja kerana berpeluang ke sana dan berjumpa Kak Anie. Terima kasih Kak Anie kerana menjemput Yus sekeluarga. Walaupun tak dapat berbual lama dengan akak, kami saat gembira dapat turut memeriahkan majlis yang sememangnya meriah. Makanan boleh tahan sedap. Tetamu pun memang ramai yang hadir.

Apa kata kita tengok gambar-gambar  sekitar aku di sana semasa majlis berlangsung.

Ambil gambar pengantin dari jauh saja. Malas nak ke depan sbb dukung Arif, nak suruh SRD ke depan?..huhu. Nampak tak Kak Anie dalam gambar

Baru nak menikmati makanan. Aqil yang ambil gambar ini. Arif pun sibuk nak makan tu..huhu

Antara tetamu yang hadir ialah Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam
Haruslah ambil peluang keemasan bergambar dengan emak pengantin iaitu Kak Anie. Akak sangatlah happy go lucky yus tengok..:)

Tak berpeluang gambar dengan pengantin, bergambar dengan banner pengantin sajork...haha. Kedua mempelai sangat sepadan, sama cantik ok.

Ni lagi satu gambar tak boleh blah..:))haha. Niat hati nak ambil gambar dengan Ketua Menteri, tapi ramai yang ada di sekelilingnya. Untuk tidak merasa kempunan, bergambar dengan kereta dia saja....:D.

Salah seorang tetamu istimewa di majlis Kak anie ialah pelakon dan hero terkenal Malaysia merangkap orang terkuat dalam Program Pilih Kasih tu. Mesti semua orang tahu kan. SRD kata yg belakang tu kereta dia. Ni kes tak berkesempatan bergambar dengan orangnya, bergambar dengan kereta saja..haha. Tapi betul ke tu kereta dia? Kak Anie tolonglah sahkan ye...hihi

Kepada Kak Anie, sekali lagi jutaan terima kasih kerana menjemput kami. Tahniah kerana mendapat menantu yang cantik, dan Yus pasti Kak Anie pasti menjadi seorang ibu mertua yang sporting dan baik hati :).

p/s: Kembang semangkuk sebab selepas majlis selesai dapat sms dari Kak Anie, dia kata aku comel.....:x. Tq Kak Anie.:)...hihi
~ يوس ~

23 comments:

  1. hikhik, bilerlh nk kawin...

    ReplyDelete
  2. salam yus..hehe dapat gambar mcm tu pun okey banyak dah tu..
    seronokkan kalau persahabatn maya boleh bawa ke realiti..rasa mcm penah baca entri pasal kenduri kak anie kat tempat kawan2 lain..kak erna ke sapa ye..

    ReplyDelete
  3. @Ayuni
    InsyaAllah bila dah sampai masanya dah jodoh sudah tiba, kahwin lah tu..hehe

    ReplyDelete
  4. @suri solehah
    Ye suri, mmg teruja sbb selama ni kenal dia di alam maya saja, lepas tu dapat juga bersua muka..

    Ha'ah, Kak Erna pun ada ke sana, tapi yus tak berkesempatan jumpa dia, mungkin masa tak sama huhu

    ReplyDelete
  5. MBM1 tu kete Ali Rustam ke? Huhu.. slalu je bertembung dgn kete tu..ingtkn TYT.

    Dpt SMS comel ke? Hehe..

    ReplyDelete
  6. @Misz Sephia
    hahaha. Tulah Ana, ntah tang mana yg comel pun tak tahulah...hihi

    ReplyDelete
  7. Yus alahai..masa ketua menteri melaka tu sampai akak ada lagi dudok kat dalam dengan luna irfa dan salwa..sempat tengok dia dari mula dia masuk tu..tapi kan dah kita belum kenal..tak dapat la berjumpa..

    ReplyDelete
  8. @kak Erna
    tulah kan. Kalau yus terserempak dgn akak pun tak cam rasanya...huhu.

    Memang ada terperasan Irfa, tapi dia masa tu terus ke depan. Yus pulak malas nak ke depan sbb anak2 kecoh.

    Takde rezeki kita nak jumpa, takpe lain kali InsyaAllah mana tahu ada peluang lain kan kak erna.

    Tak nampak Luna juga, sbb yus mmg tak ke depan, makanan pun cik abang tolong ambilkan sbb yus jaga Arif dan anak2 yg lain...huhu

    ReplyDelete
  9. Yus...akak happy sgt Yus dpt datang... kembang rasa hati... kawan2 dtg dari jauh meredah kesesakan...

    Pertama kali jumpa tapi tak dpt nak beramah mesra lebih2... nanti kalau ade peluang kita jumpa ye...

    Alamak syian adik akak ni...dpt bergambar ngan kereta je... Memang rosyam kena serbu masa tu...

    ReplyDelete
  10. Salam YUS.. dan Kak ANIE.

    Selamat menerima menantu buat Kak Anie. Ceria berbaju biru.

    Seronok kan bila dapat hadir majlis kengkawan. Sokong menyokong sama meraikan.

    Dengar citer, ROSYAM NOOR tu ada projek (ladang) di Melaka, kan?

    Makan Sakan-Sakan: Aku Puas Hati Benda Lain...

    ReplyDelete
  11. baru ni dpt nengok ruper Yus.. a'a memang betul kata kak anie, Yus memang comel... ;) cam anak dara lagi... ;)

    ReplyDelete
  12. Azieazah... tentang projek ladang di Melaka akak tak berapa tau...dulu memang pernah dengar dia ada projek ladang herba kat Melaka...tapi kat mana tak tau...

    ReplyDelete
  13. nie kira gathering tdk rasmi para blogger jgk la kan? hehee

    ReplyDelete
  14. chantekk kete hitam tewww.. ehehe

    ReplyDelete
  15. rugi kan tak dpt snap pic dgn KM..mungkin rezeki di lain kali kot...tungguuu hehehehehe

    ReplyDelete
  16. @aNIe
    InsyaAllah kalau ada peluang kita jumpa lg ye kak.

    Hehe tulah kak, dgn kereta pun jadilah...hihi

    ReplyDelete
  17. @azieazah
    kak, tu kak anie dah tolong jawab tu..

    Kak Anie mmg ceria orangnya, manis saja dia berbaju biru tu kan..

    ReplyDelete
  18. @kakyong
    hahaha, kak yong sajalah nak mengusik tu. Lom tgk betul2 lg, dah tue gak yus ni...

    ReplyDelete
  19. @Umie
    lebih kurang begitu, tp akak takde rezeki jumpa blogger lain, tak perasan mereka pun ada sama

    ReplyDelete
  20. @sahromnasrudin
    ha'ah rugi, mungkin di lain kali, SRD dpt salam je dgn dia.

    ReplyDelete
  21. x pe la kak..dpt bergambar ngan keta pun jadik la...hehehe...

    akak mmg comel...mcm baru ada anak satu je kekdahnya...

    ReplyDelete
  22. @wahida
    tulah wahida, bergambar dgn kereta je kekdahnya..hihi

    hehe..yelah tu, tak comel lah manis je...:)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...