Tuesday, November 30, 2010

Home » , , » Alia, adik, pakcik dan dua pupu.

Alia, adik, pakcik dan dua pupu.

Antara gambar yang sempat aku ambil semasa majlis kenduri kahwin sepupu aku yang lalu. 
Model utama anak dara aku Alia.

Dari kiri, Fakhrul (uncle kecik kepada anak-anak aku), Alia dan Arif
Alia bersama uncle Fakhrul. Fakhrul sama baya dengan Arif, tapi lebih tembam dari Arif. Anak mak tam aku.
Alia dan dua pupunya, anak kepada sepupu-sepupu aku.
Sesekali balik kampung, ada majlis macam ni, memang seronok. 
Masa nilah baru nak kenal-kenal sedara-mara. Kadang-kadang bila lama tak bersua muka, tiba-tiba saja masing-masing dah besar, kalau berlanggar bahu pun ada yang tak kenal. 
Tak mahulah macam tu kan. 
Harap-harap anak-anak aku kenal siapa saudara-mara mereka.
~ يوس ~

4 comments:

  1. mari kita manfaatkan kemudahan fb .. anak2 saya berhubung dengan makcikpakcik dan sepupu2 mereka melalui fb.

    ReplyDelete
  2. @al-lavendari
    Setuju, tapi ramai juga sedara mara saya yang tidak ada akaun fb, yang tidak celik IT. Jadi, majlis keluarga seumpama inilah peluang untuk bersua muka.

    ReplyDelete
  3. Yus... seronok bila ada kenduri dpt jumpa sedara mara...Alia dah nampak pesar dah...

    ReplyDelete
  4. mmg seronok kenduri kendara sedara mara ni...sbb time tu la dpt jumpa sedara mara dan berkumpul ramai2 skit...sambil makan2 free..ehehehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...