Tuesday, January 17, 2012

Home » , » Nak beli Nokia 6600?? | Iklan macam ni pun ada ya ???

Nak beli Nokia 6600?? | Iklan macam ni pun ada ya ???

[image dari fb] Sila baca bahagian yang di dalam kotak merah itu!!
Seorang rakan fb berkongsi image ini pada statusnya.
Iklan di mudah.com.my.

Macam-macam cara orang buat iklan.
Tapi iklan dengan message macam ni pun ada ya?
Garu kepala aku baca....#-o.

Jelas ada maksud tersembunyi tu.
Siapa nak beli pasti kena telefon dia atau sms pada dia.
Ni nak cari awek ke nak jual henfon ni?
Dah takde cara lain ke nak pikat perempuan?
Tapi, mungkin juga salah satu cara nak jerat anak-anak dara ni ya.
MasyaAllah....takut pula aku rasa.

Ada ke itu wasiat dari pemilik henfon yang dah mati?
Boleh percaya ke ni??
Aduhai!! Macam-macam.

Anak-anak dara di luar sana, jangan percayalah kalau baca iklan macam ni.
Sangat meragukan ok!
Baik beli kat kedai....huhu.

Oh ya. Sebelum terlupa aku nak berkongsi denagan semua usaha murni dari kakyong untuk membantu seorang teman blogger yang sedang dalam kesulitan. Apa kata korang terjah entri kakyong Ingin membantu sahabat blog di sini. Semoga bantuan ikhlas kita semua dapat meringankan beban beliau. Kalau tak dapat bantu dengan wang, doa ikhlas dari semua untuknya juga di harap boleh membantu dia keluar dari masalahnya itu kan....aminnn. Hari ini hari dia, esok lusa mana tahu hari kita.....
~ يوس ~

22 comments:

  1. apalah iklan cam gini, so jangan cepat terpedaya kan..

    ReplyDelete
  2. iklan yang tak sesuai... tak suka orang buat lawak bodoh cam gini..

    ReplyDelete
  3. Itu namanya iklan cari mangsa! :(

    ReplyDelete
  4. Jangan caya..dah la siap pesan anak dara je tu, bahaya ni..iklan ni kat mudah.com ke kak?

    ReplyDelete
  5. mayb nk tackle awek tue...dah tak cara lain lah tue...org mcm ini pun ada yek...

    ReplyDelete
  6. ahahah kelakoor lah
    entah ye entah tidak nak jual hp ..
    kadang2 nak main2 je niee

    ReplyDelete
  7. adeh la.. nak gelak pun ader baca iklan camnih.. macam2 hal.. hehe..

    ReplyDelete
  8. huhu.. mcm2... ada gak buat iklan gini..klo tgk mcm main2 j kan..

    ReplyDelete
  9. baru ternampak kt fb tadi..iklan mencari pemangsa..hehehe

    ReplyDelete
  10. nak gelak pun ada... tapi ni taktik dia nak pikat perempuan kot. kesian plak...

    ReplyDelete
  11. macam2 ada..
    hahahahaha
    better beli kat kedai jela

    ReplyDelete
  12. Mcm2 cara org skrg nak wat iklan yer.. :)

    ReplyDelete
  13. macam tu ada ...ni mesti sambil menyelam minum air...

    ReplyDelete
  14. free nanti eB jenguk blog akk yong tuh. insyaallah

    ReplyDelete
  15. Aiksss mcm ni pon Ada, mcm2 cara nk Tarik perhatian org

    ReplyDelete
  16. iklan nak pekena org ni.. jgn ada yg jd mangsa sudahlah... ngeri pulak..


    p/s
    terima kasih tolong war2 kan Yus.

    ReplyDelete
  17. macam2 sekarang ni....saje nak main2 agaknya...

    ReplyDelete
  18. Mainan budak-budak... kalau kita masih boleh fikir panjang.

    ReplyDelete
  19. Hahah...macam2 aje diorang ni kan...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...