Monday, January 02, 2012

Home » , » Baru 1 januari, dah capai target....suka!

Baru 1 januari, dah capai target....suka!

Pada entri terakhir 2011 di sini,
aku ada nyatakan nak capai target UV 500 ke atas tahun ini.
Hari ini buka akaun nuffnang seperti biasa, dan tengok UV semalam.
Mak aii! Tak sangka betul.
Kali pertama dapat capai UV sebanyak itu, dah berjaya melepasi target aku.
Alhamdulillah.....

UV 1 Jan 2012
Sebelum ni tak pernah cecah 500 pun.
Satu permulaan yang baik nampaknya untuk tahun ini bagi blog kecik aku ini.
Tak tahu lah boleh dapat sama atau hampir serupa untuk hari-hari akan datang.
Apa pun ianya menyuntik semangat untuk aku terus berblog.

Nota kaki: Entri untuk rekod aku sendiri, supaya aku boleh lihat perkembangan blog ini. Takde niat apa-apa pun ya. Harap tiada yang salah erti.

~ يوس ~

15 comments:

  1. Tahniah kak yus..pencapaian yang baik tu..

    ReplyDelete
  2. Tahniah yus, betul2 boleh bagi suntikan semangat berblogging kan

    ReplyDelete
  3. Tahniah Yus.. Jemari Asmara tumpang gembira.. :D

    ps: tkasih backlink semalam.. cuma komen banyak kali tp tak tau lepas ke tak. Internet slow di kg ni.. :-(

    ReplyDelete
  4. tahniah kak.. sy nk capai 100 pun susah.. haha..

    ReplyDelete
  5. bertambah smgt la yer kak utk berblog...;)

    ReplyDelete
  6. woww.. tahniah yer.. insyallah akan makin meningkat lagi..

    ReplyDelete
  7. wahh...hebat! tahniah..teruskan usaha yus :)

    ReplyDelete
  8. waahhh..bnayknya k.yus..masyuk laaa..hehehe..yna 100 pun hidup segan mati tak mahu..kikiki

    ReplyDelete
  9. tahniah kak yus...

    moga bertambah2 semangat lagi akak ber "blogging" yek...

    ReplyDelete
  10. tahniah yus ..
    same2 kite usaha
    ieda memang suke berblog ! .. ;)

    ReplyDelete
  11. tahniah kak yus! bukan senang nak capai tu... harap2 kakyus terus happy berblogging ye...

    ReplyDelete
  12. tahniah Yus.. lebih tinggi UV Yus dr blog kakyong... hehehhe..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...