Wednesday, January 18, 2012

Home » » Chef Arif Zakwan

Chef Arif Zakwan

Semua tahu Arif suka bantu aku di dapur kan.
Selalunya dia sibuk menumbuk lesung atau menyepahkan bahan2 masakanlah kan.
Kali ini dia sibuk nak pakai apron pulak.
Pantang nampak aku berapron, dia pun nak pakai sama.

Baru pakai apron dah jadi chef ke ibu?
Hahaha....korang layan jelah gambar Arif ni ya.
Ibu dia masih tension sebab pc dia rosak kan.

p/s: En SRD!!! Bila agak2 boleh dapat cpu baru?
Tak pun lappy satu, menarik juga tu.
Paling koman pun hantar repairlah cpu tu. . .hehe.

_ _ _ _ _ _ _
Sent from my Nokia phone :)

30 comments:

  1. wah wah wah
    ketua kumpulan merah erk??

    ReplyDelete
  2. Ala comelnya..siap sengih tu..

    ReplyDelete
  3. nanti masuk masterchef ye???
    hehheeh

    ReplyDelete
  4. ahahaha cute je ..
    anak2 yuss macam tuu lah ;)

    ReplyDelete
  5. tu dia.... chef arif dah dtg ngan apron merahnya...hehe

    ReplyDelete
  6. padan elok jer badan si kecil ini dengan apron tu..hehehe

    ReplyDelete
  7. Arif kena suruh mama beli apron saiz budak kecik la... tu gedoboh sangat tu sayang..

    ReplyDelete
  8. patutlah senyap je kan, pc rosak eh..nanti saya cakap kat srd yea..sian kat akak..comel arif..

    ReplyDelete
  9. Ibu kena buatkan apron comel utk chef arif zakwan ni.. barulah apron tak sampai kaki.. hihi..

    ReplyDelete
  10. ini sudah baik...kakyus skg tak yah la susah2 masak...kan dah ada pembantu...hehehehe...

    ReplyDelete
  11. Comel je arif pki apron merah tu....

    ReplyDelete
  12. hehehe baik2 arif, terpijak apron tu nnti jatuh, mama kene jahitkan satu ni utk arif hehehe

    ReplyDelete
  13. alamak...tenggelam oleh apron la..apapun chef cilik nie still comel lah..^_^

    ReplyDelete
  14. comei berapron.. auntie pun masak tak pakai apron.. he..he..

    ReplyDelete
  15. kalo kiter pakai berdua musti muat kan syg? mmuahhhhh

    ReplyDelete
  16. salam terjah..

    laa apron rupenye..ingatkan gaun kaler merah td..nampak cun sangat2..keh3

    ReplyDelete
  17. untung dapat anak teruna yg rajin..anak yus yg sulong umo brp..?

    ReplyDelete
  18. comelnya chef arif pakai jubah apron..he he

    ReplyDelete
  19. merahnya apron dia.. ;)

    mujur ade alternatif utk berblog Yus.. kalo kakyong, tunggu berbulan la utk kumpul duit..

    ReplyDelete
  20. ala ala ala comelnya dia..... mai auntie picit picit sket idung tu..

    ReplyDelete
  21. anak2 akak selalu main kat dapur.. sampai satu haritu tinggalkan dia kat rumah orang.. diapun perasan atikah entah berapa kali gi dapur nak main ngan periuk dia...

    ReplyDelete
  22. comel nya anakku ber-apron merah kat dapor.. cute sunggoh..

    ReplyDelete
  23. comel nyer arif pakai apron...:)

    ReplyDelete
  24. Arif nak jadi Masterchef ye....

    ReplyDelete
  25. dah macam pakai kain jer tengokkannya! kekeekeke

    ReplyDelete
  26. alalaa...tiut nya..pakai apron..
    mama punya ya arif?

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...