Friday, December 09, 2011

Home » , » Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Salam hari Jumaat yang mulia...
Penghulu segala hari....
Apa cerita menarik kawan-kawan hari ini?

Cerita menarik aku takde nampaknya.
Cuma hari ini aku ingin mengucap rasa syukur kepadaNya,
di atas satu lagi kejayaan suami tercinta.

Dari mula aku kenal dia,
masa tu SPM pun belum keluar keputusan lagi,
sehingga sekarang, sudah banyak kejayaan yang dia capai.
Bohong kalau aku kata, aku tak bangga dan gembira
dengan setiap kejayaan yang dia capai dalam hidup dan kerjayanya.

Dari tidak punya apa-apa,
kalau kuar makan pun kami keluar duit sendiri-sendiri masa tu,
tapi sekarang tidak lagi.
Ada ketikanya, aku cemburu juga kerana kami sama-sama ke menara gading.
Kami sama-sama belajar untuk masa hadapan,
tapi aku akhirnya hanya duduk di rumah,
dan dia terus ke hadapan.

Namun bila aku tersedar dari lamunan, kejayaan dia kejayaan aku juga.
Dia pun selalu kata,
"Ini kejayaan kita bersama. Tanpa ibu, mungkin ini semua tiada."

Syukur padaMu Ya Allah.
Semoga limpah kurnia dan rezeki dariMu ini tidak akan mengalpakan kami.
Semoga kami akan lebih terus dekat denganMu.
Semoga keluarga kami akan tetap di bawah LindunganMu...aminn.

Hari ini, SRD menerima watikah perlantikan baru
untuk jawatan yang lebih tinggi dari sekarang.
Tahniah Abang!
Semoga dapat melaksanakan tugas dengan lebih baik.
Semoga amanah yang di pertanggungjawabkan dapat di galas dengan berkesan.

Paling penting jangan lupakan keluarga di rumah pula ya...hihi.
Kami tahu abah akan lebih sibuk selepas ini.
Namun kami akan sentiasa menyokong abah,
kerana kita satu keluarga.
Yang perlu saling sokong-menyokong....

Seperti pokok yang merimbun,
Yang tumbuh dengan baik...
Harus di sokong dengan dahan, dedaun, dan buah-buahannya.
Barulah pokok itu nampak cantik dan mendatangkan hasil yang lumayan.
Kan bang....

Adeh! Apa aku melalut ni.
Apa pun, tahniah sekali lagi untuk suamiku....
Kami akan sentiasa ada untuk kamu...
Dan harap abah juga akan sentiasa ada untuk kami...
:x:x:x

~ يوس ~

26 comments:

  1. tahniah ...

    moga terus berjaya

    ReplyDelete
  2. Suka kak yus kan, hehe..Mana ada isteri yang tak suka kan..Dan saya pun suka jugak, bakal dapat bos baru gitu, bukan satu tapi dua orang bos baru, chewahh..nanti saya pun akan up satu entry...:)

    ReplyDelete
  3. @Huda
    hehe, harap2 bos baru huda ni tidak banyak menyusahkan huda ya...:)

    Dan moga huda juga dapat bantu dia jadi PA yang baik sama seperti bos2 sebelum ni...ekekek.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. tumpang suka mendengarnya.. Tahniah buat yus dan keluarga..

    ReplyDelete
  5. tahniah rezeki keluarga kaedahnya kan?

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat hubby Yus dan juga buat Yus yg menjadi tulang belakang di atas kejayaannya.

    *Yus nape Nurul punya g+ tu x klr org yg terima add kita?memang pening lg pasal G+ nie,nanti Yus dah tahu share2 ok.

    ReplyDelete
  7. waa..abang dapat ke jawatan tu? Hebat juga abang saya ni. Tahniah ye!

    ReplyDelete
  8. tahniah buat husband kak yus...bertambah rezeki anak2 ye

    ReplyDelete
  9. tahniah.. semoga kebahagiaan dikecapi berterusan.. siapa tak bahagiakan...

    ReplyDelete
  10. Alhmdulillah..
    Akak tumpang gembira..Tahniah utk Yus dan keluarga...

    ReplyDelete
  11. tahniah3 utk suami kak yus!!!

    di sebalik kejayaan seorang lelaki pasti ada wanita yang hebat disampingnya...

    ReplyDelete
  12. salam kenal, singgah dari blog kak ieda..

    tahniah yerk...

    ReplyDelete
  13. tumpang bahagia untuk yus sekeluarga:)

    tahniah!

    ReplyDelete
  14. Tahniah, tahniah, tahniah.. tumpang gembira dgn kebahagiaan kawan2.. :D

    ReplyDelete
  15. tahniah yus .. atas kejayaan suami .. kita isteri2 nie tumpang bangga kan .. rezeki nie :)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah & tahniah utk asben kak yus & tulang belakang beliau..sape lg kalau bukan akak kan...;-)

    ReplyDelete
  17. @Kepada Semua

    Terima kasih atas ucapan dari anda semua. Really appreciate it.

    ReplyDelete
  18. Alhamdullillah tahniah to hubby Yus yer.. moga terus maju jaya.. itu kan rezeki jugak.. :)

    ReplyDelete
  19. Tahniah buat yus berdiri kukuh menjadi tulang belakang suami. Kita perempuan ni boleh jadi penaik semangat dan juga peruntuh semangat lalaki kan

    ReplyDelete
  20. tahniah buat suami dan Yus juga...

    ReplyDelete
  21. Tahniah .... sure kita bangga dengan kejayaaan suami kita kan.

    ReplyDelete
  22. wahhh tahniah akak :)
    moge2 rezeki lebih lg nti :)






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...