Tuesday, April 05, 2011

Home » » Kereta sport dia......cantik tak? (^_^)

Kereta sport dia......cantik tak? (^_^)

Salam Ukhwah buat semua.....

Kemalangan semalam, SRD cool saja. Dia memang seorang yang baik hati, penyabar dan very understanding:x. Malam tadi baru dia tukar tayar yang meletup tu dengan tayar spare. Hari ini baru nak pergi beli tayar baru. Dan ya, aku memang tak boleh lagi memandu.....huhu. (Sehingga satu waktu yang aku pun tak pasti lagi).

Ok, berhenti cerita semalam. Kita buka cerita baru.

Kereta sport siapa yang aku nak tunjuk ni ya....??

Kereta sport Arif sebenarnya. Cantik tak??:))

Ini sebenarnya kereta lama Alia punya rasanya. Bawa dari UK dulu.
Bukan main seronok dia dapat main kereta ni di waktu petang.
Tapi kena minta tolong kakak Alia tolakkan lah....abang Abid pun nak sibuk sekali tu...:).
Teringat dulu, aku rasa macam malas aje nak bawa balik semua mainan ni. Banyak juga gunanya, turun temurun..hehe. Walaupun dah tak berapa cukup sifat, nak beli di sini mesti mahal kan. Apa yang aku ingat, kereta merah ni kami dapat percuma je tau di carboot dulu. Nilah untungya selalu pergi carboot di UK dulu...:).

p/s: kawan-kawan semua jangan terasa hati ya kalau aku lambat reply komen atau lambat balas kunjungan Aku masih perlu hadkan masa di depan pc, tak boleh terus menerus di depan ni. Kena rehat-rehatkan mata juga, lepas tu sambung balik, tu yang tak semua blog dapat aku terjah, dan komen pun aku balas lambat dari biasa. Harap faham ya!Apa pun aku sayang korang semua, sebab selalu jengah blog aku ni.....:x

~ يوس ~

19 comments:

  1. faham .. tu sebab malas komen. baca jer !

    ReplyDelete
  2. Masih cantik kereta tu - tahan lasak betul. :)

    ReplyDelete
  3. keta sport pink ye arif..cute je.

    ReplyDelete
  4. i loike.....nak pinjam boleh arif?nk kasi kat kakak farah...pink tu sesuai bangat dgn kakak farah ni....

    ReplyDelete
  5. molek je w/pun dh turun temurun...mesti tk nk masuk rumah tu..hehe

    ReplyDelete
  6. mmg class keta sport dia.. he..he.. klu benda elok tu mmg boleh simpan buat turun temurun kan..
    takpe yus.. take ur time.. yg penting yus cepat sihat..

    ReplyDelete
  7. ermmmm haaaa sgt2 cantik dan cute .. ekekke :)

    ReplyDelete
  8. teringgat kereta sport ariq masuk dlm santan ibu

    ReplyDelete
  9. teringgat kereta sport ariq masuk dlm santan ibu

    ReplyDelete
  10. tomeyneyr keter adik alia..
    kak alya tumpang bole???
    hehehe..=)

    ReplyDelete
  11. nanti turunkan pada Adam Faris pulak , BOLEH ????

    ReplyDelete
  12. untung kat obersee ni..
    mcm my sil kat aussie..ada gak garaje sale..murah2 wey..
    byk brg dornag beli kat sana..

    ReplyDelete
  13. huhu..sib bek hubby akak cool...alhamdulillah..
    ala2..tomeynye..pinjam keta sepot tu boleh..

    xpe la kak..yg penting jaga kesihatan tu ye..

    ReplyDelete
  14. arif, muaz nak pinjam kete sport nie bole tak? nak vroom vroom depan awek jap...hihihi

    ReplyDelete
  15. cantek keta arif..aqil nak pinjam,boleh?hehehe...

    Akak..xpe la kalau lmbt reply komen atau singgah blog kami pun.Kami fhm sesangat keadaan akak..Yang pnting akak jg ksihatan mata tu betul2.X jenguk atau lmbt jenguk bkn mslh pd sy, yg pnting ikatan persahabatan tu..akan kekal smpai bila2

    much2 ♥ Kak Yus

    ReplyDelete
  16. Comelnya kete sport dia. Bulat je. Itu la, sama dengan Yati. Kete mainan kat rumah turun temurun dari Amirul lagi sampai Sulaiman boleh pakai.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...