Monday, March 14, 2011

Home » , » Skill baru Arif...

Skill baru Arif...




Ini skill baru Arif sekarang. Dah mula suka nak memanjat dan berdiri sendiri. Bila dah dapat berdiri tu, mulalah buat aksi lepas tangan pulak. Macam pandai aje. Berlagai betul anak ibu ni tau! Boleh tukar2 tangan tu dia lepaskan. Sekejap lepas tangan kanan, sekejap lepas tangan kiri.

Sabar-sabar ya Arif. Awak tu baru 7 bulan lebih. Dah ada hati nak berjalan ke?....

ChurpChurp Social Sharing



~ يوس ~

9 comments:

  1. DAH NAK BELAJAR JALAN TUE..RINDU KAT AKAK LAMA TAK JENGAH SINI...

    ReplyDelete
  2. amboi Arif, bukan main lagi dia ye.. Tak payah merangkaklah..jalan je terus.

    ReplyDelete
  3. yus mana tau ariff cepat dapat jalan..paling awal baby dapt jalan kan 10 bulan..anak kawan akak le..

    ReplyDelete
  4. Yus...arif tu tak sabar nak tolong Yus berkemas rumah...sian tgk ibu buat kerja...heheheh

    ReplyDelete
  5. Amboiiiiiii dah lepas tangan.. Berani laa Arif ni...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..smg cpt2 berjalan

    ReplyDelete
  7. Aliya dulu pun berdiri dulu.. baru merangkak.. 7 bulan lebih dah mula nak pegang2 & berdiri... ;)


    dah klik Hb, klik churp2..


    Jom join contest Aksi si Cilik Berbasikal

    n3 terkini kakyong.com
    Makan-makan di rumah baru MakNora
    2nd batch : Peserta aksi si cilik berbasikal
    Segmen review no 5 : transformed housewife @ nur adyani

    ReplyDelete
  8. budak2 sekarang ni advance je kan hehe

    ReplyDelete
  9. Tak lama lagi penat la Kak Yus, kejor Arif jalan. Hehhe...
    Bila tengok baby ni, teringin pula nak ada baby juga. Oh tidak!

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...