Tuesday, October 12, 2010

Home » , , » Letih ...dan Vietnam Visit

Letih ...dan Vietnam Visit

Kalau ada yang kata jadi srt mudah, aku nak sangat jumpa orang tu dan tanya apa yang dia buat di rumah sampai dia kata mudah..huhu.

Tak tahulah kenapa dua hari ni rasa letih sangat, malam jer dah tak larat rasa walaupun baru pukul 8. Harus aku minum apa2 jamu untuk stamina badan ni.

Arif dah pandai meragam, tahu saja kalau aku beredar dari sisinya. Mengaruk pun boleh tahan. Kalau aku cerita dengan abahnya, jawapan yang di beri.." ikut siapa?"....

Oopss..lama dah nak letak gambar2 yang SRD ambil masa kunjungannya ke Vietnam hari tu. Bukan aku yang pergi, so tak tahulah apa yang menarik di sana ye. Aku pilih gambar yang menarik dari pandangan mata aku..tak sempat langsung nak tanya lebih2 daripada SRD. Aku kah yg bz atau dia?....

Gambar pahlawan negara dia agaknya..
Bangunan apa pulak ni? Tapi memang cantiklah pandangan dari depan ni..
Reka bentuk landskap yang menarik dan ada pasangan pengantin di sebelah kiri
Menariknya di sini, jalan raya dia tiada lampu isyarat pun, motor tu suka2 hati jer melintas kan..
Ada pulak orang masak tengah2 jalan dengan tiga periuk besar ni...unik
Aku minat tengok topi keledar dia..
Hmm..kapal apalah yang berlabuh ni, tapi cantik juga gambar ni..

Arif dah memanggil.....
Ibu datang sayang.....

~ يوس ~

No comments:

Post a Comment

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...