Wednesday, July 27, 2011

Home » , » Dia 1 tahun hari ini....

Dia 1 tahun hari ini....

Seperti masih segar di ingatan saat kelahirannya setahun yang lepas.

Ini entri pertama aku mengenai Arif selepas kelahirannya...



Sudah setahun anak ibu Arif Zakwan...
Sudah semakin bijak...
Mula berjalan di usia 9 bulan..
Kini dah pandai panjat naik atas kerusi makan sendiri...

Bila ke kedai dah pandai pilih mainan....
Suka bila hendak di mandikan...
Bila sebut saja "Jom mandi",
pandai nak cuba buka baju sendiri...

Oh ya! Dah pandai masuk dalam kereta sendiri...
Pantang nampak pintu depan terbuka,
Meluru saja keluar untuk bermain bersama abang-abang dan kakaknya..

Moga membesar bagai johan ya Arif....
Selamat hari ulangtahun yang pertama ...
Buat si manjaku....
Muhammad Arif Zakwan bin Shahruddin...

Gelagat Arif di kedai runcit sebelah taman malam tadi. Tak nak lepaskan mainan tu, sampai menjerit-jerit...huhu
Kami semua sayaaaaaaaaaang Arif!
~ يوس ~

32 comments:

  1. Selamat hari ulangtahun kelahiran yang pertama Arif Zakwan. Semoga terus membesar dengan sihat dan sempurna serta cerdik lagi bijaksana. :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir arif semoga dilindungi allah sentiasa =)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir arif, semoga menjadi anak yang soleh dan bijak ya..

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir arif..moga membesar dengan sihat, cerdik dan jadi anak yang baik:)

    ReplyDelete
  5. Selamat ulangtahun Arif :)

    3 hari lagi, giliran adik Aniq pulak..hihi

    ReplyDelete
  6. selamat hari jadi arif.. semoga terus sihat dan menjadi anak soleh yg membahagiakan hati ibu ayah..

    ReplyDelete
  7. hepi besday Arif,semoga terus sihat dan jadi anak yg soleh dan membahagiakan hati org tua.....

    P/s:Yus nak tanya camne klu nak buat n3 kita nak mskkan kotak previeu n3 kita yg terdahulu....cam yus buat di n3 nie.....

    ReplyDelete
  8. happy besday arif, smoga jadik anak yg baik :)

    ReplyDelete
  9. hepy beday arif... smoga membesar bagai johan...
    jgn nakal2 erk..

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir arif,, semoga pjg umur dan murah rezki, kami pon sayang arif!!!!

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah...
    yeay!!!!
    dah setahun pun dia..rase cam baru semalam kita sakit bersalinkan dia kak yus??

    selamat hari lahir utk mucuk arif..
    dah satu geng ngan faiz la ni..
    semoga mmbesar bagai juara dan jd anak yg soleh dan mmbanggakan ibu ayah...

    ~nak ke mainan tu...amek je...xpe untie cma banje..tp ummi yg bayar...he3,,,=D

    ReplyDelete
  12. acik D pun sayangggg arif juga...

    besday boy kena minta kat ummi kek yg besau2 ye...nanti jgn lupa kirim kat acik D sama k...

    semoga arif menjadi ank yg soleh...

    ReplyDelete
  13. selamat hari Lahir Arif. kekadang rasa macam cepat betul masa berlalu, dulu dier0rang hanya tahu td0r je kan, skang dah macam2 yg b0leh dibuat. paling best bile dah pandai sebut mama.. :)

    ReplyDelete
  14. happy besday Arif.
    Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ... Aminnn ...

    nama Arif gabungan nama hero2 mama lah ^_^

    ReplyDelete
  15. hapy beday arif...
    semua keletah dan peragai dia tu sama cam anak saya adam..

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir arif
    semoga menjadi anak soleh dan kebanggaan ayah dan ibu, agama, bangsa dan negara...

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Ulangtahun buat Ariff..
    semoga membesar menjadi anak yg. baik dan sayangkan keluarga, bangsa, agama dan negaranya...

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir ariff


    dah pandai pilih mainan sendiri nampaknye tu...

    ReplyDelete
  19. selamat hari ulang tahun ariff.
    sekejap je ariff dah besar dan selepas ni boleh kacau2 ibu masak kat dapur.

    ReplyDelete
  20. selamat ulangtahun yg pertama arif...

    moga arif terus membesar menjadi anak yg bijak n cerdas!

    ReplyDelete
  21. Happy birthday, Arif!

    *eh, Arif suke Power Rangers ke?

    ReplyDelete
  22. Selamat 1 tahun Ariff.. semoha terus membesar bagai JOhan & menjadi anak soleh.

    ReplyDelete
  23. happy birthday untuk si kecil..
    moga si kecil sentiasa sihat sejahtera..

    ReplyDelete
  24. happy birthday arif,semoga jd anak yg soleh ye...nanti gi school sama2 dgn anak aunty ye,jgn nakal2...hehe

    ReplyDelete
  25. hepi besday sayang....

    semoga membesar dgn sihat yer...
    sayang arif...

    ReplyDelete
  26. Selamat Hari lahir Arif......jgn nakal2 tau....nnti minta otomen ngn mama yer...

    ReplyDelete
  27. selamat hari lahir arif semoga dilindungi allah sentiasa dn jd anak soleh.

    samalah ngan anak dara kecik saya tu..sebut mandi je kelam kabut bukak baju

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...