Wednesday, July 07, 2010

Home » » Hutang Award dari Misz Sephia

Hutang Award dari Misz Sephia

Entah dah berapa banyak hutang award yg aku tak tunaikan. Tapi yg ni aku ingat sebab baru juga lagi...Yelah, baru bulan lepas, tarikh 22 June dapat....haha. Plus aku kemaruk update blog ker?..hihi.
Ok, cik Ana...akak sambut award ini yer..hehe.

Seperti yang pemberi award ni kata,  dalam semua award ni, kene ade sesi interview dengan penerima award..hehe..ye ker?

1. Thank and link the person that gave you the award

Terima kasih ye bagi akak award ni. Kat atas tu dah ada link nya kan...oklah tu.

2. Pass these award to 15 blogger that you've recently discovered.

Yang ni perlu ker? Aduhai....maleh ler. Aku pass jer pada semua follower aku yang ada kelapangan nak buat. Lebih 15 kan..

3. Contact said blogs and let them know they've have won the award on da way

Erkk..yang ni pun tak perlu boleh tak?....:D (memang dasar tak ikut rule ni..haha)

4. State seven things about yourself

1.Isteri kepada SRD
2. Ibu kepada maz-naz
3. Sedang peknen anak ke 4...dah 35 minggu sekarang, tunggu hari jer.
4. Mula blogging sejak 2006, pencetus idea untuk aku berblog ialah...Dr Faez
5. minat berbloging sebab ianya boleh hilangkan tensen, dapat ramai kawan (walaupun di alam maya).
6. blogging membantu aku belajar banyak perkara...one of them, baca HTML code..kalau dulu memang ilmu pasal ni zero, tp skrg ni, ok ler..hehe
7. Aku suka ambil gambar...especially gambar anak2, tapi masih amatur, kalau ler dapat kamera canggih + tak di ganggu oleh mereka2 itu...hehe, bestnya!!

Ok kira settle 1 hutang. Yang lain tu rasanya yang aku ingat ada 2 kot. Tapi tak ingat dari siapalah..huhu. 

Hari ini juga aku buat antenatal check-up. Cerita pasal tu baca di sini

Note:Ini adalah komen yang aku copy paste dari Disqus.

~ Yus ~ (email not available): Try testing komen guna yahoo account..
Try testing komen guna yahoo account..
Posted on Hutang Award dari Misz Sephia .
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk): hehe..ana pun buat ler kalau rasa smart. Akak punya blog dah nampak mcm serabut sebelum ni, tu tukar tu, nampak mcm clean sik...
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk) 60.48.41.244 · http://maz-naz.blogspot.com/
hehe..ana pun buat ler kalau rasa smart. Akak punya blog dah nampak mcm serabut sebelum ni, tu tukar tu, nampak mcm clean sikit..hehe
Posted on Hutang Award dari Misz Sephia .
Sufia (sufiahana83@yahoo.com): waa..tukar column sblh kanan sume lak..nmpk smartlah kak..
Sufia (sufiahana83@yahoo.com) 115.135.186.50
waa..tukar column sblh kanan sume lak..nmpk smartlah kak..
Posted on Hutang Award dari Misz Sephia .
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk): thanks hajar
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk) 60.51.41.128 · http://maz-naz.blogspot.com/
thanks hajar
Posted on Hutang Award dari Misz Sephia .
hajar (hjr_wawa@yahoo.com): tahniah... kak ;d
hajar (hjr_wawa@yahoo.com) 124.13.147.190
tahniah... kak ;d
Posted on Hutang Award dari Misz Sephia .
 
~ يوس ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...