Tuesday, July 06, 2010

Home » , » Mood tak menentu...

Mood tak menentu...

Mood hari ini tak menentu. Aku cuba habiskan puasa hari ini.
Dari mula tahu peknen, cuba puasa asyik tak dapat aje.
Hari ini nampaknya macam berjaya.
Harap dapat habiskan sampai petang. Biasa kalau dah lapar sangat, aku boleh muntah kuning...huhu.
Waktu ini, lapar tidak..tapi aku terasa sangat haus. ..huhu.
Dapat teguk secawan milo memang best ni....Sabar yus..sabar.

Aku buat beberapa penambahan pada blog. Antara yang menarik aku jumpa dalam blog ini. Banyak betul yang menarik...hehe. Juga menukar comment box pada posting. Huhu..tak tahuler berjaya ker tidak ni. Kalau lagi menyusahkah, aku tukar balik pada yang asal..huhu.

Hari kedua Aqil naik van sekolah. Dia nampaknya begitu gembira. Aku pun tumpang sekaki. Rasa lebih relax di rumah...haha.

Ini pula gambar anak dara aku Alia bersama sepupunya Dalisha.
Hehe..cute sangat tengok Echa dengan gigi arnabnya itu..
Dua2 konon bergaya dengan skarf terikat di kepala.
Ni sebelum pergi ke majlis kahwin sepupu SRD.

Sesungguhnya kepala aku tengah pening dan aku saja nak try buat posting baru bersama komen box baru aku ni. Erkk..lebih mudah atau memeningkan untuk kawan2 yer...Sila beri maklumbalas.
Terima Kasih.


Oleh kerana Disqus komen ni aku rasakan mcm kurang best untuk aku yang n3 blognya tidaklah se bagus mana..aku tukar balik pada komen blogger biasa. Tetapi, komen yang ada dlm Disqus aku paste di sini untuk tatapan aku sendiri dan yg lain. Nak komen baru mmg tak boleh..sbb setting dah lain..huhu.

~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk): hehe..meriah ker? mmg gatal tgn skrg ni..hihi
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk) 124.13.156.174 · http://maz-naz.blogspot.com/
hehe..meriah ker? mmg gatal tgn skrg ni..hihi
Posted on Mood tak menentu... .
Aminbakish (aminbakish@yahoo.com): wah.... cumil2 semuanya... meriah dengan template baru ni. :)
Aminbakish (aminbakish@yahoo.com) 115.133.94.203
wah.... cumil2 semuanya... meriah dengan template baru ni. :)
Posted on Mood tak menentu... .
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk): hehe..ada mcm2 cute animation kat blog tu ana. Bukan penguin saja. Tp penguin ni cute kan..hehe oo..akak dah terjah blog tu,...
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk) 124.13.156.174 · http://maz-naz.blogspot.com/
hehe..ada mcm2 cute animation kat blog tu ana. Bukan penguin saja. Tp penguin ni cute kan..hehe

oo..akak dah terjah blog tu, mmg menarik, boleh tukar background image, tp akak dah ok kot dgn ni, takut nnti tak kena tema lak..haha. Ana len kali letak link web sekali bila beri komen yer. Bila klik post as tu, nnti ada bhgn optional tu...hehe
Posted on Mood tak menentu... .
Sufia (sufiahana@skserkamdarat.edu.my): waa..ana pun nk penguin mcm akak jugalah.. kak, ana jumpe tutorial tukar background template blogger kt http://mschasez.blogs...
Sufia (sufiahana@skserkamdarat.edu.my) 115.135.191.242
waa..ana pun nk penguin mcm akak jugalah..
kak, ana jumpe tutorial tukar background template blogger kt http://mschasez.blogspot.com/2010/07/1st-tutori...
nnt ade mase ana nk trylah..hehe
Posted on Mood tak menentu... .
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk): hehe...skrg mmg tgh rajin mengadap blog ni balik azi, cuba nnti mood malas dtg semula..haha. Lambat kuar huruf? Hmm...yus r...
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk) 124.13.156.174 · http://maz-naz.blogspot.com/
hehe...skrg mmg tgh rajin mengadap blog ni balik azi, cuba nnti mood malas dtg semula..haha.

Lambat kuar huruf? Hmm...yus rasa biasa saja. Tak tahulah kenapa ekk..
Posted on Mood tak menentu... .
ajzie (ajzie69@yahoo.com): i suka u mood tak menentu coz yus update blog hari2.. hehehhehe lambat nya nak keluar huruf masa i taip... naper eik..?
ajzie (ajzie69@yahoo.com) 77.21.14.86
i suka u mood tak menentu coz yus update blog hari2.. hehehhehe

lambat nya nak keluar huruf masa i taip... naper eik..?
Posted on Mood tak menentu... .
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk): Asia, pun rasa mcm leceh, tapi dah tak tahu nak kembali ke asal pulak...huwaaa 2. Ada pop-up iklan ker? kalau saya view takde...
~yus~ (maz_naz06@yahoo.co.uk) 124.13.156.174 · http://maz-naz.blogspot.com/
Asia, pun rasa mcm leceh, tapi dah tak tahu nak kembali ke asal pulak...huwaaa
2. Ada pop-up iklan ker? kalau saya view takde pulak.
3. Rasa macam tak best gak sebab tak tahu apa web orang yg komen..huhu
4. tapi yang best, dah send komen pun boleh edit lagi..hehe
Posted on Mood tak menentu... .
Ayunasia (ayunasia@yahoo.com): komen membina : bagus, boleh jawab terus komen tertentu komen meruntuh : 1. siap kuar pop-up iklan lagi pulak. 2. saya prefer...
Ayunasia (ayunasia@yahoo.com) 60.51.194.237
komen membina : bagus, boleh jawab terus komen tertentu
komen meruntuh : 1. siap kuar pop-up iklan lagi pulak. 2. saya prefer pop-up commentbox, tak kacau entry lain hehe. 3. banyak tol
Posted on Mood tak menentu... .
~ يوس ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...