Thursday, May 28, 2009

Home » » Nur Aisy Dalisya + Nur Alia Zafirah

Nur Aisy Dalisya + Nur Alia Zafirah

Sedang aku gobek-gobek kamera nih nampak pula gambar anak buah aku nih, sepupu kepada anak-anakku. Melihatkan pipinya yang tembam memang menggeramkan. Kalau tengok kaki dia lagilah geram.Baru berusia 7 bulan. Nur Aisy Dalisya di beri nama. Comeyy kan.

Bila tengok baby mulalah berkata kalau ada baby baru dalam rumah ni bagus juga. Tapi boleh tak terus dapat jer, tak perlu menjalani prosesnya...sengihnampakgigi. Kalau boleh terus jer besar macam nih, kan bagus..hihi. Bior benor ko yus...huhu.

Bila lihat pipi Dalisya yang montel, teringat masa Alia kecik-kecik dulu. Ni gambar Alia masa usianya 1 tahun 4 bulan. Siapa lagi tembam??..haha.

Dan bila Alia lihat gambar ini, dia berkata :

Alia :Eh! sapa tuh ibu?

ibu: Alialah.

Alia: Alia baby ker? Alia dekat mana tuh? Tak tahu pun...

Huhu....tak kenal muka sendiri ker sayang..hehepeluk


p/s: Aku dah try publish direct melalui email Tapi rupanya tak boleh masuk gambar terus. Atau mungkin aku tak tahu cara. Jadinya aku delete saja n3 tuh. Buat posting cara lama lagi best.... tapi kalau tanpa gambar memang boleh.

1 comment:

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...