Wednesday, July 31, 2013

Home » , » Abid & Amani

Abid & Amani

Abid yang berbalut di kepala akibat terjatuh ketika pulang dari sekolah Isnin lepas.
 Alhamdulillah luka tak dalam sangat, tak perlu jahit seperti 4 kali sebelum ni. Doktor yang merawat Abid sempat bergurau hari itu, "Abid kena mandi bunga ni!! Asyik jatuh dan dapat luka di kepala aja!"

Apa pun dah ke sekolah seperti biasa keesokkannya. Ligat seperti selalu, tak pernah serik walau selalu jatuh dan luka, huhu.
Amani yang baru lepas menyusu. Awat buat wajah pelik gitu Amani?? Hihi. Saya 47 hari today!. :-)

13 comments:

  1. alahai abid..mujur tak teruk..kesian dia..cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  2. Nasib baik luka x dlm..semoga cepat sembuh hero abid!

    ReplyDelete
  3. Kesiannya Abid.. Nasib baik tak luka dalam.. Moga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah lukanya tak dalam..lain kali hati hati ya abid..

    geram tengok amani!

    ReplyDelete
  5. Anak lelaki macam tulah...kalau tak luka tak sah..anak akak dulupun macam tu,,,

    ReplyDelete
  6. tu lar anak jantan namanyeer.,ehHHee

    ReplyDelete
  7. comelnya baby.. =)

    salam kenal yer..ila follow sini

    ReplyDelete
  8. Yus... tak kan jatuh sampai berbalut macam tu sekali. Ini mesti serious nie..
    Kesiannya... dahlah nak raya. Memang kena mandi bungalah macam doktor tu kata.

    Amani dah macam muka Arif kan:)

    ReplyDelete
  9. salam K.yus..

    huhuh..kebal btl abid ni..

    alhamdulillah...luka tak teruk..
    hihi..ni budak comel buat muke nk kene geget ehhh :)

    ReplyDelete
  10. tahniah kak..
    bersalin dh ye..comel baby

    ReplyDelete
  11. lasaknya abid nih...betul2 anak jantah la kalau gini..heheh

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...