Tuesday, January 26, 2016

Home » » Majlis Perkahwinan Sepupu

Majlis Perkahwinan Sepupu

Musim orang kahwin sekarang dah tak kira cuti sekolah atau tidak. Asal ada cuti, adalah orang buat majlis. Bulan ini kami sempat menghadiri dua majlis perkahwinan sepupu saya. Muda2 lagi sepupu sepapat, baru nak kahwin, ibu kamu ni dah beranak 5...hihi.

2 Januari, majlis perkahwinan sepupu sebelah ayah saya di Desa Bertemu Jodoh....Azila dan suaminya.

Selamat Pengantin Baru Zila....
Kemudiannya 23 Januari yang lalu, majlis perkahwinan sepupu sebelah emak saya pula di Parit Bakar Muar...Adib Nasir dan pasangannya Seha...(tak ingat nama penuh ).

Atas sekali bersama pasangan pengantin, bawah kiri, Amani sibuk nak posing, bawah kanan, saya bersama ibu pengantin, adik kepada emak saya, makcik saya yang comel, saya panggil Mak Non. Beza umur kami 9 tahun saja, makcik saya nampak muda kan, ini perkahwinan anak sulong Mak Non.
Buat kedua-dua pasangan pengantin, semoga berkekalan hingga ke anak cucu, Kak Wati doakan ya....dan semoga dapat anak yang ramai, sila kalahkan akak sepupu kamu ni, mest lebih dari 5 tau...hahaha.

Ok....till next entri.

~ يوس ~

3 comments:

  1. Barokallah... semoga berbahagia semuanya.

    #Semua org kalau boleh nak anak ramai Yus tapi masalah kalau kerja tak ada org jaga. Kalau macam Yus bolehlah en abang boleh tanggung semua hihi... Kakak dpt 3 pun dah bersyukur:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakzakie.. sy pun kalu bleh nak sgt anak ramai kak.. tapi apakan daya.. redho

      Delete
  2. Selamat pengantin baru untuk kedua pasangan mempelai.. semoga bahagia dan bertemu kembali di jannah

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...