Friday, January 04, 2013

Home » » Ragam anak sekolah di tahun 1

Ragam anak sekolah di tahun 1

Hari ini baru hari ke 3 bersekolah. Cerita hari pertama pada entri yang lepas. Ni nak letak cerita ragam Abid untuk hari ke 2 dan ke 3 pula. Tapi serius aku malas nak taip berulang kali. C&P dari status aku di fb jelah ya......hihihi.

Ini status aku semalam.

Ini status hari ni.
Bila di fikir-fikir kan kembali, tak sangka sebenarnya Abid dah masuk tahun 1. Terasa macam dia kecik saja lagi.

Comelnya Abid semasa kecil masih kekal di ingatan ibu.
Gambar terbaru sebelum ke sekolah pada hari orientasi tahun 1 29 Disember yan lalu. Masih tetap comel macam dulu kan...hihi.
All the best Abid. Ibu sentiasa doakan yang terbaik buat semua anak-anak ibu.

~ يوس ~

20 comments:

  1. Alahai anak omak.. setiap hari dia belajar benda baru..takut lama-lama duit belanja semakin 'naik' sebab ada banyak benda nak beli ya Abid..

    ReplyDelete
  2. kejap je masa berlalu kan kak, abid comelnya kamu masa kecik

    ReplyDelete
  3. yelah kan .. ekeke so sweet abid tuu
    macam2 kerenah .. hurmm anak2 kan yus
    walau kita dlm sedih sklipun , ada anak2 terhibur ... kalau x de mereka x tahulah kita ibu nie macam mana ..

    ReplyDelete
  4. Adik..adib dah sekolah ye? Alala....segak bergaya
    abang ariq pun dah sekolah tadika kemas 4thn isss...rasa macam baru je lagi si anak tu kita tengok diorang kecik
    tp hakikatnya dah masuk alam sekolah

    ReplyDelete
  5. comelnya abid...ragam anak2 hari pertama sekolah mmg kadang2 melucukan..

    ReplyDelete
  6. sekejap je kan rasa..gud boy abid ni!

    ReplyDelete
  7. tuelah jue pun sama layan kerenah farisyah kak...

    ReplyDelete
  8. Oh, Abid sebaya dengan Sofi...
    sekejap je kan mereka dah bersekolah hu hu...

    ReplyDelete
  9. Ada yg bagus kerana dia dah pandai mengira duit itu yg kakak suka Yus. Lain kali berilah dia lebih tak apa Yus kesian juga bila kata nak beli sosej tak dapat walau di rumah pasti ada tapi bayangkan dia nampak kawan dia beli 2 mesti dia teringin nak beli 2 juga kan..

    Abid... Abid... semakin cerdik:)

    ReplyDelete
  10. Macam-macam ragam budak baru kenal sekolah kan? Nanti dah cerdik sikit, ntah apa pula ragamnya, kan? hehehehe

    ReplyDelete
  11. hehe..ala kesian ngan abid ye..mcm2 ragam ank2 kan..tambahan tahun satu..tp suri dah 2thn tak tgk ragam awal tahun ni,,sbb bercuti..hehe

    ReplyDelete
  12. Memang tetap comel mcm dulu.

    Oh pakai stokin hitam putih juga Abid ya? Macam Haikal anak saya tu jugak.

    ReplyDelete
  13. Jenjalan cari kengkawan blogger yang guna safi rania gold..salam kenal..

    semoga Abid jadi student yang bijak..

    ReplyDelete
  14. Comelnya Abid..macam muka mama ja...:)

    Anak akak pun dah pandai membeli kat sekolah...tiap hari beli nasi lemak, buah dan air...memang akak dah kirakan cukup-cukup...:)

    ReplyDelete
  15. sebaya dgn anak ema..cuma anak ema lewat daftar sekolah agama dan dah penuh..terasa sangat rugi...

    ReplyDelete
  16. hahaha.. Abid.. Abid... lain kali rezeki jangan ditolak ya..

    ReplyDelete
  17. Memang terasa cepat masa berlalu, masih terasa masa diaorang baru lahir, tup tup dah bersekolah.

    ReplyDelete
  18. Comelnya Abid,dah masuk thn 1...

    ReplyDelete
  19. Salam kak yus..
    hihi..mcm2 ragam abid ni..
    jujur orgnye.. :)
    tahniah abid dah sekolah..beljr rajin3 tau..abid ttp comellll.. :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...