Wednesday, August 29, 2012

Home » , , » Gambar terbaik raya 2012

Gambar terbaik raya 2012

Assalamualaikum....

Salam buat blogku yang baru dapat di jengah. Raya sakan nampaknya....huhu. Banyak yang berlaku sepanjang cuti-cuti raya kali ini. Bukan saja sibuk beraya, sibuk juga menghadiri majlis pertunangan sepupu  di raya ke 4 dan kemudiannya adik sendiri pun bertunang pada raya ke 8. 

Macam-macam nak cerita tapi tak tahu nak cerita. Hari ini cuma nak berkongsi gambar-gambar yang aku rasakan terbaik sepanjang raya kali ini. Gambar di ambil pada 1 Syawal dan 2 Syawal. Tahun ini pagi raya di rumah mertuaku di Muar.

Kami sekeluarga di pagi raya 2012. Tahun ni tema biru

Suka tengok gambar ni, Abid salam Tokmak dia selepas minta maaf dan dapat duit raya

aksi-aksi comel kami

aksi-aksi manja kami...hihi

Arif 1 Malaysia kata mak andaknya....

Arif nak jadi cameraman, Abid pula tak habis mengusik

Aqil sempatlagi main basikal ketika beraya ke rumah salah seorang atok sedaranya. Ada gaya budak kampung beraya tak?

Arif memang manja dengan kakaknya, penat beraya ya?

Keluarga besar kami....semua balik tahun ni, tapi masih tak cukup ahli, ada seorang tertinggal....huhu

gaya manja di pagi raya kedua...bersama suami dan dua orang anakku...Abid dan Alia...
Sekian.....gambar-gambar terbaik raya tahun ini. Tahun ni rasanya paling kurang ambil gambar dari kamera sendiri, nasib baik ada kamera orang lain dan ada fb jadi penghubung. Dapatlah di muatkan mana yang terbaik untuk masuk dalam blog ni....hihi.

Salam aidilfitri buat semua, nanti saya pelan-pelan kayuh bw ke blog anda semua ya....

p/s: target nak dapat berat 55kg pagi raya tak berjaya. Cuma dapat capai 57.5kg je. Takde siapa pun perasan, kecuali adik-adik aku masa di rumah emak di Melaka. Mereka kata aku kurus sikit....hihi. Tapi lepas balik cuti raya, pagi ni timbang dah 58.3kg. Nasib baik naik sikit aje, kalau balik semula ke angka 67kg mau menangis aku...ekekek.
~ يوس ~

53 comments:

  1. Salam Aidilfitri Yus,

    samala kita...tema Biruuuu

    ReplyDelete
  2. Salam lebaran Yus..
    Cantiknya gambar Yus sekeluarga...suka akak tengok gelagat anak-anak Yus...masa diorang kecil nilah masa yg. paling syok kita buat persiapan raya untuk diorang...:)

    p/s..akak tengok yus makin cantiklah...betul, akak tak tipu..(nak duit raya..he..he..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, akak saja mengusik tau! Akak kerja patut akaklah bg duit raya kat yus, yus ni duduk rumah aje....hihi.

      Nak duit raya untuk anak2 akak boleh lah, tp kena datang rumah raya dulu....ekekek.

      Delete
  3. alololo
    comel la gambar arif ngan alia tu..

    ReplyDelete
  4. Cantik2 gambarnya. Nampak meriah sangat. :)

    ReplyDelete
  5. singgah sini dan follow... cantik gambar raya ni...raya muar kat mana?

    ReplyDelete
  6. wow..lawanya tema baju raya akak,jeles kita tau
    sbb raya kami x sedondon lgsung
    dahlah pagi raya jauh dr suami,huhu

    selamat hari raya kak yus

    ReplyDelete
  7. mood orang beraya ni..semua gambar pun
    jadi cantik...

    kami yg tak beraya ni..bergambar pun pakai
    baju biasa...huhu

    ReplyDelete
  8. cantik2 gambar yus dan keluarga.. nampak meriah betul raya.. yus mmg nampak kurus skrg.. suka tgk..

    ReplyDelete
  9. oke la tu kak..janji BMI stabil..ceria sepanjang raya nampaknya..DI melaka lah ni yek? tapi akak sebelum ni 67 kilo tk nampak chubby pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh tak! Gambar semua di rumah mertua di Muar, tapi sebelum raya, Jumaat tu dah balik Melaka dulu, jadi sempatlah jumpa emak, ayah dan adik2 akak semua....

      Delete
  10. wah yus nampak biru...cantik biru tu...mcm nak biru la raya thn depan hihi.Semua cantik berseri2..ceria di dipagi raya.rasa cam nak ulang balik raya je

    ReplyDelete
  11. cantiklah warna biru tu. biru nak ke turquoise, kan? paling suka tengok gambar manja arif dengan kakak dia. selamat hari raya kak yus! :)

    ReplyDelete
  12. Salam Syawal & Maaf Zahir Batin..

    waahh cantik semua.. sikit lagi nak sama dgn warna kete baru tu..!! hehehe....

    ReplyDelete
  13. Waah u look blue laa.. heheh sama tema ngan akak tahun lepas.. :) Cantik gambar sekeluarga tuh

    Meriahnyaa..bila bekumpul beramai2 ginikan.. :)

    ReplyDelete
  14. ehhh same lah kitee ekeke
    cantik2 .. meriah aje .. yus dah macam remaja lakk bila bergambar macam tuu
    memang meriah kan ..
    nie di muar ye ..
    ieda balik muar , parit bakar raya k4 tau yus ...
    meriah sbb adik2 sepupu semua dah besar .. kalau di pekan , sepupu x ramai ;)

    ReplyDelete
  15. cantikkk gambo tu semua..meriahnye..

    ReplyDelete
  16. cantik sume gambar2 tu. masz xder gambar raya pun.. uhuk..

    erm setakat ni berat turun 2 kg masih menten blum naik.. harap2 kekal sampai puasa taun depan, leh turun lagi 2kg.. haha harapan...

    ReplyDelete
  17. akak memang peminat warna biru ke..blog pun warna biru..hehe..

    ceria betul budak2 di pagi raya kan..

    tahniah kak! semoga dapat kurangkan lagi..hehe

    ReplyDelete
  18. wahhh blue..my feveret kaler ever..

    raya2 ni susah le nk diet2 sis..tgk makanan sedap2..mula la tekak terliur2..haishhhhh

    ReplyDelete
  19. meriahnya gambar hr raya Yus!!!

    ReplyDelete
  20. wah...tema kaler biru ye..
    meriahnye tgk pic2 tu...
    sweet..

    salam lebaran buat akak sekeluarga

    ReplyDelete
  21. Gambar semua memang terbaik!!!

    ReplyDelete
  22. meriah2 raya kn?salam aidilfitri :)

    ReplyDelete
  23. akak!! turun 10kg ke?? fuh2!!! fengsan, diet atkins tu ke kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 67kg tu masa awal bulan 4 hari tu As, akak amalkan diet atkins tanpa nasi tu 2 minggu pertama je As, lepas tu memang jaga makanlah, kurang makan nasi, sehari sekali je, lelain lebihkan protin.

      Alhamdulillah suka sebab berjaya turun ke angka 5 depan tu, kalau tidak manjang 61 kg je dari dulu, ni nak usaha turun lagi sikit, tapi makan dah sedap balik sejak raya....huhuhu.

      Delete
    2. As, tapi tulah Din tak nak ikut, dia kata, abang tak nak kurus, ibu yang nak kurus...hihihi.

      Delete
  24. meriahnya.... suka tgk gambar family yg akhir tu... ramainya....

    ReplyDelete
  25. Wah cantik-cantik gambar Eid... salam AIdilfitri Yus. Mohon maaf zahir batin ya!

    ReplyDelete
  26. suasana penuh ceria di hari raya,tajuk untuk gambar2 tu yus..hehe..abid mesti nak bergaya cam ultraman hehe..paling suka gambar arif tidor atas riba kakaknya..comel n penuh kasih sayang

    ReplyDelete
  27. Suke Tengok semua gambar2 ni kak yus, ceria semuanya, cayalah kak, kalau dah turun berat ni kene maintain jela kan kak, berat Aju masa pose 57kg, skrg ni 58kg, hrap2 boleh kawal nafsu hihihi

    ReplyDelete
  28. wah bukan main best..sedondon habis....
    meriah...
    kak yus n hubby memnag sporting betul bergambar

    ReplyDelete
  29. Salam Aidilfitri Yus...

    Cantik semua gmbar tu..memang terbaik...

    ReplyDelete
  30. wahhh, meriah dan ceria bersama faili tercinta.. semoga kekal berbahagia hingga ke akhir hayat... salam aidilfitri Yus sekeluarga

    ReplyDelete
  31. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat kak Yus sekeluarga, ceria warna tema ;D

    ReplyDelete
  32. cantik2 la gambo, meriah tema baju raya tahun ni..

    ReplyDelete
  33. cantik gambar, mmg terbaik, kitaorang lg la sikit bergambar raya :(

    ReplyDelete
  34. Salam Yus...memang meriah gambar2 raya tu... tema arna kita pagi raya sama kan? Keluarga mertua akak pun besar... ramai...riuh rendah dibuatnya

    ReplyDelete
  35. salam sejahtera,
    Salam kenal dr mama. Cantik warna baju tu..nampak meriah.

    ReplyDelete
  36. raya tahun ni sampai lupa nak ambik gambar keluarga.
    balik je dari masjid dah start beraya rumah jiran2 kat kampung tu..
    bejalan ramai2 dengan biras dengan ipar tu yang sampai lupa sebab macam2
    gelagat ada..
    sampai tengahari balik umah je semua dah terlentang depan tv..
    orang datang kelam kabut melayan tetamu pulak..
    mana nak sempat ambik gambar..dah raya kedua
    baru perasan gambar raya tak de..tapi mood bergambar dah hilang sebab ada adik2 ipar yang dah balik umah mertua depa.

    ReplyDelete
  37. cantik dan meriah dgn tema biru dan berkumpul ramai-ramai

    selamat menyambut hari merdeka kak yus

    ReplyDelete
  38. Cantik gambar raya Kak Yus sekeluarga. Dah lama tak jengah, dah besar Arif ya. :)
    Alamak Kak Yus, berat Yati 67 kg. Hehhe.. bulan posa 65, lepas posa 67 balik. Hihihihii... Bestnya, kalau orang perasan kita kurus, lagi tambah motivasi nak loose weight. :)

    ReplyDelete
  39. suka tema biru=)
    meriah..
    makan je kak selagi terdaya..hehe
    selamat hari raya =)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/jom-menyicah.html

    ReplyDelete
  40. serius nak cakap memang terbaik...cantik2...

    ReplyDelete
  41. Walau terlewat tapi tetap kakak nak komen juga.
    Melihat gambar-gambar memang mampu buat kakak senyum juga setelah seminggu kakak bermuram Yus. Tengok Arif pun jadilah walau tak dapat pegang dia..

    ReplyDelete
  42. memang terbaik... gambar cantik modelpun baguih...
    memang terbaikler senang cakap...

    ReplyDelete
  43. cantik sgt2... waaa. bhgia.. keluarga bhgia...=)

    jemput baca en3 baru..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/09/inilah-insan-yang-wajib-kita-cintai.html

    ReplyDelete
  44. wah tema biru pekat.. cantik la kak..
    suker tgk gambo family yg plg atas tuh..
    ceria jer.. :)

    ReplyDelete
  45. Wah meriahnya raya di rumah MIL Yus.....
    Cantik2 gambar raya.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...