Wednesday, June 02, 2010

Home » , » Yee Haa!! Dah dapat makan durian..

Yee Haa!! Dah dapat makan durian..

Entri sebelum ni, aku cakap teringin sangat nak durian kan. Walaupun sebenarnya sebulan lepas dah dapat kot, tapi teringin lagi kan..hehe. Masa pertama kali aku teringin dulu, SRD punyalah terkejut sebab dia tahu aku tak suka makan durian. Dan kalau bau durian pun, mesti aku nak  termuntah ajer. Siap muka mencuka bila  terbau durian, sekali teringin durian. Masa tu terus dia belikan aku, punyalah banyak. Tapi ada orang lain tolong makan sekali.

Kali ini aku sebut lagi, aku cakap dengan dia beli 2 biji pun jadilah bang. Sekali dia bawak balik 5 biji..hehe. Puashati dapat makan. Alhamdulillah.Memang sedap duriannya...nyam nyam. Seperti biasa tengok gambar yang sempat aku snap...





Inilah rupanya durian yg sempat aku ambil gambarnya sebelum aku makan..hehe. Ada yang teringin juga tak?
Terima Kasih bang! Memang sedap duriannya. Pandai abang pilih...:)

~ يوس ~

6 comments:

  1. sedap nampaknye durian tu. seronoknye org peknen, kalau nak makan apa2 gerenti cepat dapat...hehehh...

    ReplyDelete
  2. huwaa... kita pon lama tak pekena doghian..

    ReplyDelete
  3. aduhhh...nyesal tengok, especially gambar last tuh..hehe~

    sini frozen jer, tapi tu la, frozen pun frozen la ngidam punya pasal, 2 bijik juga habis arituh :P

    ReplyDelete
  4. misah: mmg sedap durian yg di bawa pulang hari tu...tp yus takdelah makan banyak sgt, lelain semua din tibai..hehe
    ***********************

    Mulan: apa lagi, boleh pekena doghian ler lepas ni..hehe

    ReplyDelete
  5. zakiah: huhu..sorrylah..nasib awak dah bersalin kan...takdelah baby tu meleleh jer air liur tak dapat durian yg fresh. Tapi oklah tu, dapat juga yg frozen..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...