Tuesday, December 01, 2015

Home » » Hampir setahun...

Hampir setahun...

Assalamualaikum....

Lamanya tak menulis di sini. Hampir setahun!!! Entri akhir saya sebelum ni bertarikh 16 Disember 2014. Ramai yang meninggalkan komen minta saya email mengenai teknik BAD tu. Kebanyakkannya saya berjaya balas, tapi mungkin ada yang akhir2 tu saya tak berjaya memberi respon. Maaf sangat2 ya. Nanti saya cuba semak balik.

Bila dah lama tak menulis di sini, sampai tak tahu dah nak tulis apa. Mungkin medium fb lebih mudah menyebabkan saya lebih selesa di sana dari di blog. Satu lagi instagram.  Apa pun agak terkilan juga kerana sebelum ini, saya banyak bercerita mengenai anak2. Tapi bila tiba kepada anak yang ke 5, sikit sangat yang saya masukkan ceritanya dalam blog ini. 14 entri saja mengenai Amani....huhu, maafkan ibu ya sayang....

Sebenarnya lebih kepada catatan pada diri sendiri. Diri sendiri yang rasa ralat dan terkilan sebab banyak cerita pasal dia tidak di catatkan. Besok2 dia dah besar, rindu sendiri....huhu.

Wajah terbaru Amani di usianya 2 tahun 6 bulan.

Untuk permulaan. Moganya saya masih boleh berblog. Harapnya tahun 2016 ada perubahan. Mungkin tidak seaktif dulu, tapi saya menyimpan azam sekurang2nya sekali seminggu, harapnya adalah sesuatu di blog ini.


~ يوس ~

4 comments:

  1. Wa'alaukumusslaam Yus...
    Itulah Yus sampaikan Amani pun dah besar dah
    Arif dah gugur gigi susu dan dah tumbuh gigi baru agaknya. Kakak ni lebih ingat kat Arif sebab dulu Yus selalu paparkan dia punya keletah ligatnya - kakak suka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arif masih lagi ligat sampai sekarang kak. Pastu ada sikit cpt baran, huhu....mencabar dgn dia ni kak zakie. Tq masih ingat yus....:)

      Delete
  2. Aah kak, saya memang sebenarnya suka tulis blog dari yang lain..So semua ikut kemampuan la, kadang pun ada yang tertangguh jugak nak update tapi kena paksa diri. Bila nengok orang lain rajin tulis cam jeles la jugak..Chaiyok akak, keep update yea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah Huda. Tengok kerajinan dan mood juga ni...:)

      Delete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...