Tuesday, July 21, 2009

Home » » Black Mentor 3

Black Mentor 3

Tengah mood mengong sikit...senyumkenyit. Nak lah tengok balik persembahan Black mentor 3 nih. Aku tak pernah tengok mentor sebelum nih, tapi hari tuh, tertekan remote tuh ke channel tv3 dan masa tu, si Black nih tengah nak buat persembahan lagu Hitam Manis nih lah. Terus rasa, "best juga mamat nih nyanyi". Aku nih memang minat lagu2 lama macam nih. Selepas daripada tu, baru aku terus tengok rancangan Mentor ni. Sebab ada Black....sengihnampakgigi




Dan oleh kerana aku juga tengah mood windu kat SRD..lagu ni aku rasakan best sekali...mrgreen



ros ~ يوس ~ peace

1 comment:

  1. akak..saya pun suka sgt lagu Black tu..dengar skali terus syok..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...