Thursday, March 19, 2009

Home » » Update...

Update...

Alamak..aku rindu juga nak update blog rupanya. Ada beberapa cerita ingin aku cerita di sini, tapi...oooo bukan alasan biasa. Bukan aku malas, bukan aku busy. Tetapi minggu ni kan minggu cuti sekolah. Anak-anak semua di rumah. Bila semua di rumah sepenuh masa, aku tiada peluang sangat nak menghadap pc. Oh..tidaklah aku membiarkan mereka sepenuhnya di depan pc. Ada juga beberapa aktiviti untuk mereka. Tapi, sepanjang itu, aku kena pantau sama. Kena berada di sisi mereka. Dan bila selebihnya, untuk hilangkan boring mereka, apa lagi, di depan komputerlah 3 beradik nih.

Cuti-cuti...tapi abahnya tak cuti. Sama saja, tetap di rumah, tiada cuti-cuti Malaysia..yang jauh2 sikit...huwaaa. Pusing-pusing BP, dan selebihnya di rumah juga. Oh!, hujung minggu ini, SRD ajak jalan2 jauh sikit. Adakah misi akan berjaya? Tunggu dan lihat.

5 comments:

  1. salam kak yus..
    emm sibuk nmpk?jalan jauh?kemana tu?

    ReplyDelete
  2. kemana nak bercuti ngan anak2 tu...

    ReplyDelete
  3. yus nak berjalan ke kl ker??? meh le singgah selayang..heheheh

    ReplyDelete
  4. semoga misi berjaya kak yus!!!

    ReplyDelete
  5. Irfa, MM,Misah dan Minnie: oooohhh tolonglah jangan salah sangka kami nak berjalan jauh. Kan saya tulis situ, berjalan jauh sikit..sikit jer tau!!..hihi. Keluarlah daerah parit Raja nih, keluar satu daerah jer, tp dlm negeri yang sama...hahah.

    Cik abang kita takde masa nak jenjalan jejauhnya, tu pun sebagai memenuhi hasrat kami nak jalan-jalan. Dan belum pasti lagi misi berjaya..doakan jerlah.

    Misah!! Entah bilanya kami nak ke Selayang tuh...:(

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...