Thursday, March 07, 2013

Home » » Ultraman pakai songkok!

Ultraman pakai songkok!

Pernah tengok ultraman pakai songkok tak?

Hari ini kita tengok sama-sama ya....hihi.

Arif bersama koleksi ultramannya. Sebenarnya ultraman kepunyaan dia baru 2 saja, iaitu Cosmos dan Max. Yang lain tu abang Abid dia punya dulu, sekarang dia pulak bantai main. Baju pun kalau boleh nak hari-hari pakai baju otomen, kalau ibu dia cuci je baju tu, mulalah bising...huhu.

Ultraman Max di tangannya itu adalah ultraman kesukaan dia. Yang biru sebelah dia tu cosmos. Tapi yang kelakar, ultraman yang paling besar tu pakai songkok pulak....hihihi. Ini Otomen Arif namanya...ekekek.
 Kalau nak di ikutkan banyak lagi koleksi otomen yang sepatutnya ada di rumah ni, tapi abangnya Abid main otomen tak pandai cermat. Tengoklah semua ultraman dia tak cukup sifat, tangan dah tercabut, ada kaki yang dah tercabut, hilang pun ada. Arif ni macam cermat sikit, suka nak belek banyak2 sekali, kalau Abid lain pula. Satu rosak, mula sibuk nak beli lain. Kira abang dia Abid pemusnah Otomen, adiknya Arif penyelamat pula...hahahaha.

Ok, saja senyum pagi2 ni lihat gelagat Arif yang memang hari-hari dengan ultraman. Pengaruh kuat dari abangya Abid...huhu.

~ يوس ~

16 comments:

  1. Zarif dulu2 main la ultraman ni sekarang nengok tv je, tak tau la minat dia more kepada apa, biasa2 je pun..Comel Arif!

    ReplyDelete
  2. Seronok tengok anak2 gembira. :)

    ReplyDelete
  3. alahaiii comel nyer ultraman nieee :)

    ReplyDelete
  4. siap ada collection patung ultraman lagi...pandai abid dan arif jaga menan...boleh sampai 7 keturunan nanti :)hehe..

    ReplyDelete
  5. jom singgah sini lak.. n follow sekali yea.. =) http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/wordless-wednesday-i-hate-this-bagi-3.html?showComment=1362620836873#c8233176151603559504

    ReplyDelete
  6. ada anak lelaki ginilah kan sis..sis pun kenal jenis2 otomen..mcm dee mmg tak kenallah..hehehe..

    ReplyDelete
  7. Dah nama pun budak Yus, tambah lagi ada geng nak main sama. Kalau Alia tak ada geng kena tunggu yg dalam tu hihi... mana tahukan dia geng Alia. Arif ni ligat-ligat tapi kira cermatlah - bagus. Sengih dia tu yg menggoda:)

    ReplyDelete
  8. betul2 peminat tegar ultraman nih yer...hehe

    ReplyDelete
  9. hehehehe comel jer :)


    saya dah update... hari malang saya...

    ReplyDelete
  10. abang dia raksasa la tu..heheh

    ReplyDelete
  11. Yus...
    seronok tengok gelagat Ariff....anak akak tengok siap puji kata Ariff comellll...nampak nakal tapi encemmmm..he..he..

    ReplyDelete
  12. Salam yus..

    mmg comel ultraman bersongkok tu.. ceria aje ketua ultraman tu kan.. bagusnya dia jaga permainan.. kalau anak-anak saya pun manjang hilang kaki tangan ultraman tu.. manjang juga asyik nak minta beli yang baru he..he..

    ReplyDelete
  13. Ohh inilah Otomen yang dok lawan raksasa tu ya? Hensem nyaaaa!

    ReplyDelete
  14. salam k.yus..
    alahai..peminat tegar sungguh arif ni ye..byk betul koleksinye..
    comel sunguh otomen yg pakai songkok tu! hihih.. :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jemput Like FBPage saya jika sudi ya..:) Terima Kasih