Saturday, September 05, 2009

Home » » Salam 15 Ramadhan

Salam 15 Ramadhan

Salam...

Hari ini dah hari ke 15 kita berpuasa. Pejam celik, pejam celik sekejap saja masa berlalu. Aku tak sempat lagi nak ucapkan Salam Ramadhan pada semua..huhu. Rasanya belum terlewat kan. Dah separuh Ramadhan tak lewat ker...ekekek.

Minggu pertama puasa budak-budak kan cuti sekolah. Aku pulak sibuk habiskan jahit baju kurung akak ipar aku. Sebab aku tahu, kalau dah anak-anak dah sekolah semula, aku malas nak menghadap lagi benda tu. Asyik kuar masuk rumah, memang takde mood nak menjahit. Alhamdulillah dah selesai.

Pada Asia yang bertanya aku dah dapat kunci rumah tu, ye betul, Akak dah dapat kunci rumah dik..hehe. Tapi belum buat apa pun lagi. Baru cari quotation untuk grill, quotation untuk wiring dan tambah soket plug semua, mulakan operasi cari2 lampu cantik dan kipas. Huhu rambang mata bila tengok kat kedai segala macam design lampu dan kipas. Pertama sekali kene fikir BUDGET!!. Tak sempat beraya di rumah baru. ..hehe. Banyak benda belum settle. Banyak belanja gak nak masuk rumah baru ni. Rasanya paling awal bulan Disember kot, cuti sekolah, tak pun tahun depan terus. Kalau semua tak settle lagi, al-maklum Bos besar kat rumah ni, sibuk manjang.

Kita tunggu dan lihat. Sekali lagi, selamat meneruskan ibadah puasa untuk semua.


~ يوس ~

7 comments:

  1. wow.. lampu n kipas cantik...... i likeeeeee.

    ReplyDelete
  2. Yus...sekejap aje dah nak raya kan?

    Akak tak menjahit lagik dah...baju anak2 beli aje...malas dah...

    ReplyDelete
  3. Salam Yus...Intersting new..we are in the same biz & under the same group!!!! You are also a Vsomebody group rite? he..he..he..

    ReplyDelete
  4. apsal blog yus ada error.
    pelik lah...

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya..ghimau tumpang menyinggah.. ada masa ziarah la blog aku kat http://ghimau.blogspot.com..

    ReplyDelete
  6. Salam Aidilfitri untuk Yus sekeluarga, maaf zahir batin :)

    ReplyDelete
  7. Wah bestnya....mesti tgh bz men'decorate' umah ni....

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...