Sila abaikan suara yang lain menyibuk tu. Cer dengar suara Amani menyanyi je ya.....hehe
Ni masa baru dapat Anna , sekarang Anna tu dah tinggal sebelah kaki je. Penangan hari2 dia belek dan kemudian menyanyi lagu let it go versi dia....hehe.
Semalam check-up Amani di klinik untuk 1 tahun 2 bulan. Berat dah 9kg, tinggi 72 cm. Perkembangan sangat baik, gigi dah 8 batang. Ligat, jangan cakaplah, ibu dia je tak sempat nak ambil gambar. Oh! Ada satu peel Arif dia ikut, suka memanjat grill pintu. Adehlah! Pastu tak tahu turun, hihi.
Arif dan Amani?
Arif sangat sayang adik dia, tapi suka buli adik dia. Macam mana tu? Kalau dia dengan adik dia, maka adiknya asyik lah menangis kena buli, tapi kalau ada yang cuba ambil adik dia, dialah orang pertama yang melalak tak hingat dunia. Macam dia sorang ada adik...hehe.
#akhirnyaberjayajugaupdatesatulagientrihariini
~ يوس ~
